Запис Детальніше

Науково-організаційні основи модернізації професійно-технічної (професійної) освіти України

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10273/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10273
 
Title Науково-організаційні основи модернізації професійно-технічної (професійної) освіти України
Scientific and Organizational Grounds of Ukrainian Vocational (Professional) Education Modernization
Научно-организационные основы модернизации профессионально-технического (профессионального) образования Украины
 
Creator Литвин, А.В.
Руденко, Л.А.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті викладені результати наукових досліджень, що стосуються модернізації системи професійної освіти України. Розкрито науково-методичні підходи до розвитку професійної освіти і навчання в європейських країнах, а також базові принципи модернізації професійно-технічної освіти. Запропоновано напрями підвищення ефективності діяльності ПТО шляхом формування нової системи відносин у царині підготовки кваліфікованих робітників між державними та місцевими органами влади, підприємствами, роботодавцями та службами зайнятості. Актуальними є теоретико-методологічне обґрунтування та організаційно-методичне забезпечення подальшого реформування професійної освіти, розроблення принципів і змісту ступеневої освіти, дослідження психолого-педагогічних чинників професійної підготовки, обґрунтування оптимальної структури навчального процесу.
The article researches results of scientific studies concerning vocational education and training system modernization. Scientific and methodical approaches to the development of vocational education and training in European countries, as well as the basic principles of the modernization of vocational education are shown. Directions of increase of efficiency of activity of the VET by forming of the new system of relations in area of skilled workers training between state and local governments, businesses, employers and employment services are offered. Theoretical and practical bases and organizational methods of the further reform of vocational education, development principles and content of multilevel education, the study of psycho-pedagogical factors, training, study the optimal structure of the educational process remain relevant.
В статье изложены результаты научных исследований, касающиеся модернизации системы профессионального образования Украины. Раскрыты научно-методические подходы к развитию профессионального образования и обучения в европейских странах, а также базовые принципы модернизации начального профессионального образования. Предложены направления повышения эффективности деятельности ПТО путем формирования новой системы отношений в сфере подготовки квалифицированных рабочих между государственными и местными органами власти, предприятиями, работодателями и службами занятости. Актуальными остаются теоретико-методологическое обоснование и организационно-методическое обеспечение дальнейшего реформирования профессионального образования, разработка принципов и содержания многоуровневого образования, исследования психолого-педагогических факторов профессиональной подготовки, обоснование оптимальной структуры учебного процесса.
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10273/1/%D0%A1%D1%82_%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD_%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9F%D0%A2%D0%9E.pdf
Литвин, А.В. and Руденко, Л.А. (2014) Scientific and Organizational Grounds of Ukrainian Vocational (Professional) Education Modernization Педагогіка і психологія професійної освіти, 3. pp. 17-30. ISSN 2218-5186