Запис Детальніше

Реформування професійної підготовки майбутніх фахівців художнього профілю у ПТНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10274/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10274
 
Title Реформування професійної підготовки майбутніх фахівців художнього профілю у ПТНЗ
Reforming the vocational training of future specialists artistic profile in VET
Реформирование профессиональной подготовки будущих специалистов художественного профиля в ПТУ
 
Creator Литвин, А.В.
Руденко, Л.А.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У статті обґрунтовано доцільність впровадження інноваційних технологій у професійно-художню освіту з метою розвитку професійної компетентності учнів, активізації їхньої навчальної діяльності та прищеплення їм необхідних професійних якостей, а також необхідність поєднання здобутків вітчизняної методики із зарубіжною наукою та практикою стосовно реформування ПТНЗ художнього профілю. Для цього слід розробити конкретні методичні рекомендації, які забезпечать прогнозований результат професійно-художньої підготовки. Концептуальна ідея реформування професійно-художньої освіти полягає в тому, що підвищення якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників художнього профілю можливе за умови створення інноваційного освітнього середовища, в якому учень спроможний отримати компетенції, необхідні для його художньо-естетичного, професійного й особистісного розвитку.
The article deals with the feasibility of implementing innovative technologies in vocational and artistic education to develop students’ professional competence, to intensify their training and to bring up professional skills necessary for them, as well as the need to combine the achievements of the national methods with foreign science and practice in reforming of vocational schools of arts. The specific guidelines that provide a predictable result of professional and artistic training should be developed. The conceptual idea of upgrading vocational and artistic education is that improving the quality of professional training of skilled workers of artistic profile is possible only through creating the innovative educational environment where a student is able to gain the competence necessary for his or her artistic and aesthetic, professional and personal development.
В статье обоснована целесообразность внедрения инновационных технологий в профессионально-художественное образование с целью развития профессиональной компетентности учащихся, активизации их учебной деятельности и воспитания у них необходимых профессиональных качеств, а также необходимость сочетания достижений отечественной методики с зарубежной наукой и практикой реформирования ПТУЗ художественного профиля. Для этого следует разработать конкретные методические рекомендации, которые обеспечат прогнозируемый результат профессионально-художественной подготовки. Концептуальная идея реформирования профессионально-художественного образования заключается в том, что повышение качества профессиональной подготовки будущих квалифицированных рабочих художественного профиля возможно при условии создания инновационной образовательной среды, в которой учащийся сможет обрести компетенции, необходимые для его художественно-эстетического, профессионального и личностного развития.
 
Publisher Сполом
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10274/1/%D0%A1%D1%82_%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD_%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A5%D1%83%D0%B4_%D0%BF%D1%80_%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC.pdf
Литвин, А.В. and Руденко, Л.А. (2014) Reforming the vocational training of future specialists artistic profile in VET Четвертий український педагогічний конгрес. pp. 140-146.