Запис Детальніше

Культурологічний підхід у контексті підготовки сучасного фахівця

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10276/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10276
 
Title Культурологічний підхід у контексті підготовки сучасного фахівця
Culturological approach in the context of the preparation of modern specialist
Культурологический подход в контексте подготовки современного специалиста
 
Creator Руденко, Л.А.
Литвин, А.В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті обґрунтовується потенціал культурологічного підходу до професійного становлення майбутніх фахівців і підвищення якості освіти, який виражається в особистісній орієнтації, спрямованості на особистість як мету, суб’єкт, результат і головний критерій навчально-виховного процесу. Застосування культурологічного підходу в освіті має спрямовуватися передусім на розвиток внутрішньої культури особистості та вироблення у її структурі культурних новоутворень. У цьому контексті професійна культура виступає універсальною характеристикою фахівця, формування якої є системотвірним чинником його становлення.
The article grounds the potential of the cultural approach to the future specialists’ professional training and the education quality improving. This approach is reflected in the personal orientation and focus on a personality as a target, subject, result, and main criterion of the educational process. Applying cultural approach to education must focus primarily on the development of the personality’s internal culture and the development of cultural tumors in the personality’s structure. In this context, the professional culture acts as a specialist’s universal characteristic, the formation of which is a system factor in a specialist’s professional development.
В статье обосновывается потенциал культурологического подхода к профессиональному становлению будущих специалистов и повышения качества образования, который выражается в личностной ориентации, направленности на личность как цель, субъект, результат и главный критерий учебно-воспитательного процесса. Применение культурологического подхода в образовании должно ориентироваться прежде всего на развитие внутренней культуры личности и выработку в ее структуре культурных новообразований. В этом контексте профессиональная культура выступает как универсальная характеристика специалиста, формирование которой является системообразующим фактором его становления.
 
Publisher Університет "УКРАЇНА"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10276/1/%D0%A1%D1%82_%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD_%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4.pdf
Руденко, Л.А. and Литвин, А.В. (2014) Culturological approach in the context of the preparation of modern specialist Проблеми вищої освіти осіб з особливими потребами. pp. 57-69.