Запис Детальніше

Педагогічна інтерпретація музичного та художнього сприйняття особистістю

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10294/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10294
 
Title Педагогічна інтерпретація музичного та художнього сприйняття особистістю
Educational interpretation of musical and artistic perception personality
 
Creator Аніщенко, Наталія Вікторівна
 
Subject 36 Safeguarding the mental and material necessities of life
37.09 Organization of instruction
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У статті на основі аналізу робіт пропонується педагогічна інтерпретація художнього сприйняття, яке поширюється на всі ланки художнього пізнання. Відомі наукові дефініції феномена, що розглядається як «сприйняття-мислення», «сприйняття-розуміння», «переживання-осмислення» показують, що воно здійснюється у формі чуттєвості, асоціативного мислення, тоесть, є комплексною психічною діяльністю, яка має виключне значення для розвитку розумово-чуттєвої активності особистості. У статті виділяють три основних види художнього сприйняття, кожен з яких є специфічним і передбачає формування способів художественнопознавательной діяльності.
The article presents the pedagogical interpretation of artistic perception, which covers all aspects of artistic
knowledge. Known scientific definition of this phenomenon like «perception-thinking», «perception-understanding»,
«feeling-awareness» suggests that it occurs together in the form of sensations, idea of associative thinking, that is a
complex mental activity which is extremely important for the development of mentally-sensual activity of the individual.
Three main stages of artistic perception are shown in the article, each of which is specific and involves the formation of artistic methods and learning activities.
В статье на основе анализа работ предлагается педагогическая интерпретация художественного восприятия, которое распространяется на все звенья художественного познания. Известные научные дефиниции феномена, что рассматривается как «восприятие-мышление», «восприятие-понимание», «переживание-осмысление» показывают, что оно осуществляется в форме чувственности, ассоциативного мышления, тоесть, является комплексной психической деятельностью, которая имеет исключительное значение для развития умственно-чувственной активности личности. В статье выделяют три основных вида художественного восприятия, каждый из которых является специфическим и предвидит формирование способов художественнопознавательной деятельности.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10294/1/%D0%90%D0%BD%D1%96%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Аніщенко, Наталія Вікторівна (2013) Educational interpretation of musical and artistic perception personality Освіта та розвиток обдарованої особистості, 7 (14). pp. 23-27. ISSN 2309-3935