Запис Детальніше

Особливості діагностики адаптації обдарованих дітей до умов початкової школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10304/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10304
 
Title Особливості діагностики адаптації обдарованих дітей до умов початкової школи
Features diagnostic of adaptation of gifted children to the conditions of primary school
 
Creator Савенок, Лариса Василівна
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description У статті обґрунтовано теоретичні підходи в дослідженні адаптації обдарованих дітей до умов початкової школи з позиції системного підходу і подано методики їх виявлення.
In this article are prooved teoretical approaches in investigation of gifted children's adaptation to primary school from the position of system approach and introduction of methodics for their detection.
В статье обоснованы теоретические подходы в исследовании адаптации одарённых детей к условиям начальной школы с позиции системного подхода и подано методики их выявления.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
Institute of Gifted Child of NAPS of Ukraine
 
Date 2013-07
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10304/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BA.pdf
Савенок, Лариса Василівна (2013) Features diagnostic of adaptation of gifted children to the conditions of primary school Education and Development of Gifted personality, 7 (14). pp. 53-56. ISSN 2309-3935