Запис Детальніше

Діалогічні засоби розвитку самосвідомості як складової духовної культури педагогічного персоналу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10314/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10314
 
Title Діалогічні засоби розвитку самосвідомості як складової духовної культури педагогічного персоналу
Dialogical means the development of self-awareness as part of spiritual culture of the pedagogical staff
Диалогические средства развития самосознания как составляющей духовной культуры педагогического персонала
 
Creator Бастун, Микола Володимирович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Розділ присвячено дослідженню адекватних засобів психолого-педагогічного впливу на процес формування самосвідомості як складової духовної культури педагога. На основі емпіричного дослідження щодо актуального стану сформованості самосвідомості сформульовано методологічні міркування щодо мети та засобів формування цієї якості особистості, а також наведено результати застосування програми розвитку самосвідомості як компоненту духовної культури педагогічних працівників.
The section is devoted to the study of adequate means of psychological and pedagogical influence on the process of formation of self awareness as part of the spiritual culture of the teacher. On the basis of empirical research of the actual state of self-awareness formulated methodological considerations regarding the purpose and means of formation of this quality of personality, as well as the results of the application of the program for the development of self-awareness as a component of the spiritual culture of the teaching staff. Keywords: spiritual culture, pedagogical staff, self-awareness
Раздел посвящен исследованию адекватных средств психолого-педагогического воздействия на процесс формирования самосознания как составляющей духовной культуры педагога. На основе эмпирического исследования актуального состояния сформированности самосознания сформулированы методологические соображения относительно целей и средств формирования этого качества личности, а также приведены результаты применения программы самосознания как компонента духовной культуры педагогических работников.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2013
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10314/1/%D0%91%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BD11.pdf
Бастун, Микола Володимирович (2013) Dialogical means the development of self-awareness as part of spiritual culture of the pedagogical staff Імекс-ЛТД, м.Кіровоград, Україна, pp. 91-98.