Запис Детальніше

Науково-методичні основи особистісного розвитку інтелектуально обдарованих учнів: досвідна складова

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10322/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10322
 
Title Науково-методичні основи особистісного розвитку інтелектуально обдарованих учнів: досвідна складова
Scientific and methodological principles of personal development intellectually gifted students: experienced component
 
Creator Вінник, Н.Д.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description У статті розглядається процес розвитку особистості через структуру, запропоновану К. Платоновим. Також показана ключова роль когнітивних структур у цьому процесі і вплив досвіду на інтелектуальну діяльність. На думку автора, саме закономірності організації дослідної складової особистості визначають механізми поведінки людини.
The article deals with the process of personality development through the K.Platonov structure. The key role of cognitive structures in this process and the impact of experience on intellectual activity are also shown. The author considers that organizing laws of the personality experimental component define the mechanisms of human behavior.
В статье рассматривается процесс развития личности через структуру, предложенную К. Платоновым. Также показана ключевая роль когнитивных структур в этом процессе и влияние опыта на интеллектуальную деятельность. По мнению автора, именно закономерности организации опытной составляющей личности определяют механизмы поведения человека.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
Institute of Gifted Child of NAPS of Ukraine
 
Date 2013-09
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10322/1/%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
Вінник, Н.Д. (2013) Scientific and methodological principles of personal development intellectually gifted students: experienced component Education and Development of Gifted personality, 8-9 (15-16). pp. 101-104. ISSN 2309-3935