Запис Детальніше

Виховання ціннісних естетичних критеріїв у дошкільників у процесі екологічної освіти як основа розвитку естетичної обдарованості особистості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10325/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10325
 
Title Виховання ціннісних естетичних критеріїв у дошкільників у процесі екологічної освіти як основа розвитку естетичної обдарованості особистості
Education of valuable criteria within preschool children in the process of ecological studies as a base of the development of aesthetic endowment of personality
 
Creator Грицишина, Таїсія Іванівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
374 Education and training out of school. Further education
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them
 
Description У статті розкрито актуальність, зміст, методи і засоби роботи з дітьми дошкільного віку з формування ціннісних естетичних критеріїв у сприйнятті об'єктів і явищ природи в процесі екологічного виховання.
The article is devoted to the actuality, contents, methods and means of the work with gifted preschool children on the formation of valuable aesthetic criteria in perception of natural objects and phenomena in the process of ecological
education.
В статье раскрыты актуальность, содержание, методы и средства работы с детьми дошкольного возраста по формированию ценностных естетических критериев в восприятии объектов и явлений природы в процессе экологического воспитания.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
Institute of Gifted Child of NAPS of Ukraine
 
Date 2013-09
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10325/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf
Грицишина, Таїсія Іванівна (2013) Education of valuable criteria within preschool children in the process of ecological studies as a base of the development of aesthetic endowment of personality Education and Development of Gifted personality, 8-9 (15-16). pp. 163-167. ISSN 2309-3935