Запис Детальніше

Інформаційно-комунікаційні технології в освіті дітей з порушеннями слуху: порівняльний аналіз досвіду України і Росії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10349/
http://lib.iitta.gov.ua/839/1/tezy_2012.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10349
 
Title Інформаційно-комунікаційні технології в освіті дітей з порушеннями слуху: порівняльний аналіз досвіду України і Росії
ICT in education for children with hearing impairment: a comparative analysis of the experience of Ukraine and Russia
 
Creator Барладим, В.М.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Враховуючи, що використання інформаційних технологій в процесі корекційного навчання дитини з сенсорними порушеннями надає певні переваги (засобами телекомунікації збагачують і урізноманітнюють наочні матеріали, збільшується кількість тренувальних завдань, підвищується мотивація навчання тощо), доцільно використовувати ІКТ протягом всього навчального процесу.
Whereas the use of information technology in the correctional education of the child with sensory impairments provides certain advantages (by means of telecommunication enrich and diversify visual aids, the number of training tasks, increased motivation training, etc.) appropriate use of ICT throughout the educational process.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2012
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10349/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D1%8B_03.2012_%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B0_%D0%98%D0%98%D0%A2%D0%97%D0%9D.pdf
Барладим, В.М. (2012) ICT in education for children with hearing impairment: a comparative analysis of the experience of Ukraine and Russia In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 84-85.