Запис Детальніше

Розвиток готовності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів до запровадження особистісно-розвивальних технологій навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10380/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10380
 
Title Розвиток готовності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів до запровадження особистісно-розвивальних технологій навчання
Development readiness teaching staff of vocational schools to introduce personal and developmental learning technologies
 
Creator Романова, Г.М.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті обгрунтовується структура готовності педагогів професійного навчання до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій. Означена готовність розглядається як цілісне внутрішнє особистісне утворення, що грунтується на мотивах, особистісних якостях, засвоєних професійно значущих знаннях, уміннях, навичках, способах діяльності, які забезпечують цю діяльність. Структура готовності педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій cкладається з таких компонентів, як мотиваційний, особистісний, змістовий, операційний. Мотиваційний компонент включає мотиви цієї діяльності та професійну спрямованість викладачів. Особистісний - містить рефлексивні здібності, основою яких є емпатія, здібності до самоуправління та креативні здібності. До змістового компоненту входять знання ефективних для професійно-технічної освіти особистісно-розвивальних педагогічних технологій; знання основних категорій та понять технологічного підходу тощо. Процесуальний складається з комплексу вмінь, які вможливлюють ефективне запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій.
The article substantiates the structure of the preparedness of teachers of vocational training to the implementation of the personality-developing pedagogical technologies. This willingness is seen as a holistic internal personal education, which is based on the motives, personal traits, learned professionally significant knowledge, abilities, skills, methods, activities, providing this activity. The structure of the readiness of teachers to implement the personality-developing pedagogical technologies includes components such as motivation, personal, meaningful and operational. Motivational component includes the motives of this activity and the professional profile of teachers. Personal - contains reflective abilities, which are based on empathy, ability to self-governance and creative abilities. To a substantial component includes the knowledge of effective vocational education personality-developing pedagogical technologies; knowledge of the basic categories and concepts of the technological approach etc. Procedure component consists of a set of skills that allow effective implementation of the personality-developing pedagogical technologies.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10380/1/%D0%93%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%202.pdf
Романова, Г.М. (2014) Development readiness teaching staff of vocational schools to introduce personal and developmental learning technologies Науковій вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, 8. pp. 105-113. ISSN 2223-5752