Запис Детальніше

Особистісна саморегуляція підлітків з порушеннями розумового розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10388/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10388
 
Title Особистісна саморегуляція підлітків з порушеннями розумового розвитку
Личностная саморегуляция подростков с нарушениями умственного развития
Personal self-regulation of adolescents with intellectual disability
 
Creator Макарчук, Н. О.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У монографії визначено закономірності, психологічні механізми та показники осо¬бистісної саморегуляції підлітків з порушеннями розумового розвитку, що дало змогу кон¬статувати сутність феномену «особистісна саморегуляція». Доводиться роль саморегуляції у процесі становлення особистості з порушеннями розумового розвитку в підлітковому віці. Розкривається специфіка функціонування психічних процесів (пізнавальних, регуля¬тивних та інтегративних) та психічних станів як внутрішніх засобів особистісної саморегу¬ляції. Вказується на роль та тенденції розвитку і формування рефлексивних здібностей як основи до ефективного функціонування особистісної властивості підлітків з порушеннями розумового розвитку – здатність до саморегуляції, а також формування операції переносу алгоритму діяльності, що забезпечує інтровертовану спрямованість їхньої діяльності та ус¬відомленої активності.
В монографии определены закономерности, психологические механизмы и показатели личностной саморегуляции подростков с нарушениями умственного развития, что позволило констатировать сущность феномена «личностная саморегуляция». Доказівается роль саморегуляции в процессе становления личности с нарушениями умственного развития в подростковом возрасте. Раскрывается специфика функционирования психических процессов (познавательных, регулятивных и интегративных) и психических состояний как внутренних средств личностной саморегуляции. Указывается на роль и тенденции развития и формирования рефлексивных способностей как основы эффективного функционирования личностного свойства подростков с нарушениями умственного развития - способности к саморегуляции, а также формирования операции переноса алгоритма деятельности, обеспечивает интровертированную направленность их деятельности и осознанной активности.
The book defined patterns, psychological mechanisms and indicators of personal self adolescents with intellectual disabilities, allowing us to ascertain the nature of the phenomenon of "personal self-regulation." We have the role of self-regulation in the process of becoming a person with intellectual disabilities in adolescence. It reveals the specifics of functioning of mental processes (cognitive, regulatory and integrative) and mental states as internal means of personal self. Indicate the role and development trends and the formation of reflective abilities as a basis for the effective operation of the personal characteristics of adolescents with intellectual disabilities - the ability to self-regulation and the formation of the transfer operation of the algorithm that provides introvertovanu focus their activity and conscious activity.
 
Publisher "Фенікс"
 
Date 2014
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10388/1/makarchuk.pdf
Макарчук, Н. О. (2014) Personal self-regulation of adolescents with intellectual disability "Фенікс", м.Київ, Україна. ISBN 978-966-136-163-7