Запис Детальніше

Зміст і види правової інформації в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10408/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10408
 
Title Зміст і види правової інформації в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом
Содержание и виды правовой информации в управлении общеобразовательным учебным заведением
A table of contents and types of legal information are in a management general educational establishment
 
Creator Калініна, Л.М.
 
Subject 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкрито сутність правової інформації, її різновиди, джерела вироблення та використання в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу, модель джерел інформації органів державної і виконавчої влади, місцевого та регіонального самоврядування.
В статье раскрыта сущность правовой информации, ее разновидности, источники выработки и использования в управленческой деятельности руководителя общеобразовательного учебного заведения, модель источников информации органов государственной и исполнительной власти, местного и регионального самоуправления.
In the article essence of legal information, her varieties, sources of making and use, is exposed in administrative activity of leader of general educational establishment, model of information of state and executive government, local and regional self-government bodies generators.
 
Publisher ПП "Папірус Друк"
 
Date 2008-02-08
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10408/1/_1_2008_%D0%9A%D0%9B%D0%9C_%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%2002.pdf
- Калініна, Л.М. (2008) A table of contents and types of legal information are in a management general educational establishment New pedagogical idea (1). pp. 12-16.