Запис Детальніше

Психолого-педагогічні вимоги до використання мультимедійних презентацій у професійній діяльності з учнями молодших класів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10470/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10470
 
Title Психолого-педагогічні вимоги до використання мультимедійних презентацій у професійній діяльності з учнями молодших класів
Психолого-педагогические требования к использованию мультимедийных презентаций в профессиональной деятельности с учениками младших класов
Psychological and educational requirements for multimedia presentations in the work with junior pupils
 
Creator Коваленко, В.В.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У сучасних умовах школярі постійно використовують інформаційно-комунікаційні технології у повсякденному житті. Тому, важливим, є постійне підвищення кваліфікації вчителів-практиків стосовно використання мультимедійних засобів. У роботі з молодшими школярами, під час створення мультимедійних презентацій, потрібно враховувати вікові, психічні та фізіологічні особливості учнів.
Варто зазначити, що переважна більшість вчителів молодших класів для навчально-виховних цілей застосовують мультимедійні презентації. Проте, не всі з них враховують психолого-педагогічні вимоги до використання мультимедійних презентацій у роботі з молодшими школярами.
У статті проаналізовані психолого-педагогічні вимоги до використання мультимедійних презентацій у роботі з молодшими школярами. Визначено переваги застосування мультимедійних презентацій у роботі з молодшими школярами. Описані вимоги до використання мультимедійних презентацій у роботі з молодшими школярами. Проаналізовано ряд публікацій щодо використання мультимедійних презентацій у роботі з молодшими школярами. Підготовлено рекомендації щодо психолого-педагогічних вимог при розробці мультимедійних презентацій у роботі з молодшими школярами.
В современных условиях школьники постоянно используют информационно-коммуникационные технологии в повседневной жизни. Поэтому, важным является постоянное повышение квалификации учителей-практиков по использованию мультимедийных средств. В работе с младшими школьниками, при создании мультимедийных презентаций, нужно учитывать возрастные, психические и физиологические особенности учащихся.
Стоит отметить, что подавляющее большинство учителей младших классов для учебно-воспитательных целей применяют мультимедийные презентации. Однако, не все из них учитывают психолого-педагогические требования к использованию мультимедийных презентаций в работе с младшими школьниками.
В статье проанализированы психолого-педагогические требования к использованию мультимедийных презентаций в работе с младшими школьниками. Определены преимущества мультимедийных презентаций в работе с младшими школьниками. Описанные требования к использованию мультимедийных презентаций в работе с младшими школьниками. Проанализирован ряд публикаций по использованию мультимедийных презентаций в работе с младшими школьниками. Подготовлены рекомендации касающихся психолого-педагогических требований при разработке мультимедийных презентаций в работе с младшими школьниками.
In modern terms schoolchildren are constantly use ICT in everyday life. So important is permanent training of teachers regarding the use of multimedia. In working with junior pupils when creating of multimedia presentations must take into account age, mental and physiological peculiarities of.pupils.
It should be noted that the majority of elementary teachers for educational purposes use multimedia presentations. However, not all of them take into account the psychological and pedagogical requirements for the use of multimedia presentations in working with junior pupils.
In the article the psychological and pedagogical requirements for the use of multimedia presentations in working with junior pupils. The advantages of multimedia presentations in working with junior pupils. We describe the requirements for using multimedia presentations in working with junior pupils. Analyzed a number of publications on the use of multimedia presentations in working with junior pupils. Prepared recommendations for psychological and pedagogical requirements in the development of multimedia presentations in working with junior pupils.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10470/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%92.%20%D0%9E%D0%94%20%E2%84%96%207%202015%20%281%29.pdf
Коваленко, В.В. (2015) Psychological and educational requirements for multimedia presentations in the work with junior pupils Овіта та розвиток обдарованої особистості, 7 (38). pp. 31-34.