Запис Детальніше

Толерантність персоналу в контексті розвитку організаційної культури інноваційних і традиційних закладів освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10488/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10488
 
Title Толерантність персоналу в контексті розвитку організаційної культури інноваційних і традиційних закладів освіти
Толерантность персонала в контексте развития организационной культуры инновационных и традиционных учебных заведений
Staff’s tolerance in the context of organizational culture development in innovative and traditional educational institutions
 
Creator Терещенко, К.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті описано рівні розвитку основних видів толерантності (етнічна, соціальна толерантність та толерантність як риса особистості) персоналу інноваційних і традиційних загальноосвітніх навчальних закладів. Виявлено відмінності у рівні розвитку окремих видів толерантності персоналу інноваційних і традиційних закладів освіти. Встановлено зв’язок між індексом толерантності персоналу інноваційних закладів освіти й складовими організаційної культури «робота» та «комунікації». Виявлено зворотній зв’язок між окремими складовими толерантності персоналу інноваційних навчальних закладів й типом організаційної культури «влада» та «ролі» та прямий зв’язок з типом організаційної культури «завдання». У традиційних навчальних закладах подібних закономірностей не виявлено.
В статье описано уровни развития основных видов толерантности (этническая, социальная толерантность и толерантность как черта личности) персонала инновационных и традиционных общеобразовательных учебных заведений. Выявлены различия в уровне развития отдельных видов толерантности персонала инновационных и традиционных учебных заведений. Установлена связь между индексом толерантности персонала инновационных учебных заведений и составляющими организационной культуры «работа» и «коммуникации». Выявлена обратная связь между отдельными составляющими толерантности персонала инновационных учебных заведений и типом организационной культуры «власть» и «роли» и прямая связь с типом организационной культуры «задачи». В традиционных учебных заведениях подобных закономерностей не выявлено.
The article deals with the levels of development of the main types of staff’s tolerance (ethnic, social and tolerance as a personality trait) in innovative and traditional secondary schools. The author describes the differences found in the development of some types of tolerance of the teaching staff in innovative and traditional educational institutions.
The author also analyzes the relationship between teachers’ tolerance and some components of organizational culture of educational institutions. The innovative educational institution teaching staff’s tolerance index was found to correlate with work and communication components of organizational culture.
Some components of innovative educational institution teaching staff’s tolerance were shown to have inverse relationships with the power and role organizational culture types and direct relationships with the task organizational culture type. In traditional schools these links were not found.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10488/1/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_1.pdf
Терещенко, К.В. (2015) Staff’s tolerance in the context of organizational culture development in innovative and traditional educational institutions Організаційна психологія. Економічна психологія (1). pp. 140-147.