Запис Детальніше

Прикладні питання технологій підготовки та проведення когнітивно орієнтованих тренінгів спілкування

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10496/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10496
 
Title Прикладні питання технологій підготовки та проведення когнітивно орієнтованих тренінгів спілкування
Technology issues of training and the cognitively oriented communication training
 
Creator Духневич, В. М.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення когнітивно орієнтованих тренінгів спілкування розроблено в межах науково-дослідної теми “Теоретико-методологічні засади і прикладний потенціал когнітивної психології спілкування”, що виконувалася лабораторією фундаментальних і прикладних
проблем спілкування Інституту соціальної та політичної психології НАПН України впродовж 2008 – 2012 років. У рекомендаціях визначено специфіку та природу когнітивного спілкування і відповідно до цього розкрито методичні засади конструювання та проведення когнітивно орієнтованих тренінгів спілкування. Обґрунтовано принципи конструювання таких тренінгів, запропоновано авторський підхід до розроблення програми тренінгу, описано пов’язані з ним соціально-психологічні ефекти. Пропонується тренінгова програма для підготовки педагогічних працівників.
Для викладачів та студентів ВНЗ за спеціальностями соціогуманітарного профілю (психологи, педагоги, соціологи, політологи, соціальні працівники), установ з підвищення кваліфікації управлінських та педагогічних кадрів, практич-них працівників, діяльність яких спрямована на оптимізацію процесів взаєморозуміння, зняття соціальної напруженості, пошук напрямів і механізмів соціальної злагоди.
Guidelines for the preparation and conduct cognitively oriented communication training developed within the research theme "Theoretical and methodological principles and applied cognitive psychology of communication capacity," which applied laboratory of communication problems of the Institute of Social and Political Psychology of NAPS. The recommendations defined specificity and nature of cognitive communication in accordance with the methodological principles of cognitive oriented training of communication. Justification-convertible principles of designing such training offered author approach to the development of the training program, described the associated social and psychological effects.
For teachers and university students in the fields social related profiles (psychologists, teachers, sociologists, political scientists, social workers). It also can be used by institutions, which are aimed at optimizing processes co-understanding.
 
Publisher Міленіум
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10496/1/DuhnMetod2-13.pdf
Духневич, В. М. (2014) Technology issues of training and the cognitively oriented communication training [Teaching Resource]