Запис Детальніше

Звукові намистинки. Формування мовленнєвої полікомпетентності дошкільників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10519/
http://logoped.in.ua/wp-content/uploads/2013/02/%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD_%D0%97%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B8.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10519
 
Title Звукові намистинки. Формування мовленнєвої полікомпетентності дошкільників
Sound beads. Forming of speech poly competence of the preschoolers
Звуковые бусинки. Формирование речевой поликомпетентности дошкольников
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
81 Linguistics and languages
 
Description У навчально-методичному посібнику представлені важливі аспекти навчально-виховної роботи з формування мовленнєвої полікомпетентності дошкільників четвертого-п’ятого років життя із загальним недорозвитком мовлення на прикладі звуконаслідувань. Запропонована система логокорекції побудована на основі тріади «звук – склад – слово», що в кінцевому результаті допомагає дітям оволодіти мовленням як повноцінним засобом комунікації.
Посібник адресовано вчителям-логопедам, корекційним педагогам, вихователям логопедичних груп і груп загального розвитку, працівникам реабілітаційних центрів, педагогам закладів інтернатного типу для дітей-сиріт, студентам педагогічних навчальних закладів, гувернерам, батькам дітей із порушеннями психофізичного, у т. ч. й мовленнєвого, розвитку.
The educational-methodical manual presents important aspects of educational work on the formation of speech poly competence of preschoolers fourth or fifth year of life with the general underdevelopment of speech on the example of sound imitation. Proposed system of logocorrection is based on the triad of "sound - syllable - word" that at the end helps children to master of speech as a full-fledged communication tool.
The manual is addressed to speech therapists, corrective teachers, educators speech therapy groups and groups of the general development, employees of rehabilitation centers, educators residential institutions for orphans, student of pedagogical educational universities, tutors, parents of children with speech disorders and also mental and physical development.
В учебно-методическом пособии представлены важные аспекты учебно-воспитательной работы по формированию речевой поликомпетентности дошкольников четвертого-пятого года жизни с общим недоразвитием речи на примере звукоподражаний. Предложенная система логокоррекции построена на основе триады «звук – слог – слово», что в конечном результате помогает детям овладеть речью как полноценным средством коммуникации.
Пособие адресовано учителям-логопедам, корекционным педагогам, воспитателям логопедических групп и групп общего развития, работникам реабилитационных центров, педагогам учреждений интернатного типа для детей-сирот, студентам педагогических учебных заведений, гувернерам, родителям детей с нарушениями психофизического, в т. ч. и психофизического, развития.
 
Publisher Мандрівець
 
Date 2015-09-01
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10519/1/%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD_%D0%97%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B8.pdf
- Рібцун, Юлія Валентинівна (2015) Sound beads. Forming of speech poly competence of the preschoolers [Teaching Resource]