Запис Детальніше

Теоретичні засади технологій управління загальноосвітнім навчальним закладом як активною соціально-педагогічною системою

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10532/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10532
 
Title Теоретичні засади технологій управління загальноосвітнім навчальним закладом як активною соціально-педагогічною системою
The theoretical basis of technology management as a comprehensive educational institution active social and educational system
 
Creator Островерхова, Н.М.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.07 Management aspects of educational institutions
 
Description Розкривається сутність та теоретичні засади пріоритетних технологій управління ЗНЗ як активною соціально-педагогічною системою, їх різновиди та специфіка організаційно-педагогічних умов реалізації.
The essence and theoretical basis of priority control technologies CEI as an active social and educational system, their types and specific organizational and pedagogical conditions of realization.
 
Publisher Ін-т обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10532/1/%D0%A2%D0%95%D0%9E%D0%A0%D0%95%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%86%20%D0%97%D0%90%D0%A1%D0%90%D0%94%D0%98%20%D0%A2%D0%95%D0%A5%D0%9D%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%87%20%D0%A3%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%92%D0%9B%D0%86%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%97%D0%90%D0%93%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%9E%D0%A1%D0%86%D0%A2%D0%9D%D0%86%D0%9C%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%9C%20%D0%97%D0%90%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%94%D0%9E%D0%9C%20%D0%AF%D0%9A%20%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%AE%20%D0%A1%D0%9E%D0%A6%D0%A3%D0%86%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E.pdf
Островерхова, Н.М. (2015) The theoretical basis of technology management as a comprehensive educational institution active social and educational system Освіта та розвиток обдарованої особистості, 8 (39). pp. 5-12. ISSN 2309-3935