Запис Детальніше

Вимоги компетентнісного підходу в професійній освіті

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10555/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10555
 
Title Вимоги компетентнісного підходу в професійній освіті
The competence approach in professional education
Требования компетентностного подхода в профессиональном образовании
 
Creator Ягупов, Василь Васильович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Проаналізовано компетентнісний підхід до визначення змісту професійної підготовки майбутніх фахівців в системі ПТО, обгрунтовано зміст понять «компетенція» і «компетентність», дано їх провідні характеристики.
Summary. Analyzes competence approach in professional education. It particularly focuses on the requirtements of this approach professional education of the future specialists. It substantiates two notions of " Competence", defines their leading qualities and structure.
Проанализировано компетентностный подход к определению содержания профессиональной подготовки будущих специалистов в системе профессионально-технического образования, обосновано содержание понятий „компетенцияя” і „компетентность”, дано их ведущие характеристики.
 
Publisher Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10555/1/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D0%BE%D0%B2_%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF_%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B0.pdf
Ягупов, Василь Васильович (2013) The competence approach in professional education In: “Педагогіка і психологія професійної освіти: пошук, проблеми, перспективи”, (м. Львів, 23 квітня 2013 р.) Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти, м.Львів, Україна, pp. 28-31.