Запис Детальніше

Забезпечення суб’єктності того, хто вчиться в професійному навчальному закладі, як педагогігчна проблема

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10557/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10557
 
Title Забезпечення суб’єктності того, хто вчиться в професійному навчальному закладі, як педагогігчна проблема
A learner in the professional educational establishment as an actor of pedagogical problem
Обеспечение субъектности обучающегося в профессиональном учебном заведении как педагогическая проблема
 
Creator Ягупов, Василь Васильович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У тезах основна увага приділяється розкриттю ролі того, хто вчиться в професійному навальному закладі, як суб’єкта педагогічного процесу, з’ясуванню його основних якостей. Відносно до професійної освіти представлено основні показники суб’єкта і суб’єктності того, хто вчиться, а також основні ознаки суб’єкта в професійному навчанні. Визначено приорітетні напрями практичного вирішення проблеми суб’єктності того, хто вчиться, в педагогічному процесі професійного навчального закладу.
The article particularly focuses on understanding a learner's role in the professional educational establishment as an actor of pedagogical process, discovering his basic qualities. It presents the main exponents of an actor’s and learner's autonomy as well as the main actor's qualities in the professional education.
It determines the priority ways for the practical solution of the problem of learner’s autonomy in the pedagogical process of the professional educational establishment.
В тезах основное внимание уделяется раскрытию роли обучающегося в профессиональном учебном заведении как субъекта педагогического процесса, выявлению его основных качеств. Применительно к профессиональному образованию представлено основные показатели субъекта и субъектности у обучающегося, а также основные признаки субъекта в профессиональном обучении. Определены приоритетные направления практического решения проблемы субъектности обучающихся в педагогическом процессе профессионального учебного заведения.
 
Publisher Національна академія Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького
 
Date 2014-11
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10557/1/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84_%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD.pdf
Ягупов, Василь Васильович (2014) A learner in the professional educational establishment as an actor of pedagogical problem In: Освітньо-наукове забезпечення діяльності правоохоронних органів і військових формувань України: тези VІІ всеукр. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 21 листопада 2014 р.) Національна академія Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького, м.Хмельницький, Україна, pp. 53-54.