Запис Детальніше

Розвиток маркетингової компетентності керівників ПТНЗ в системі післядипломної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10559/
http://www.ipto.kiev.ua/images/files/konferenziya/2013_1/tom%201_28.03_conference.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10559
 
Title Розвиток маркетингової компетентності керівників ПТНЗ в системі післядипломної освіти
Развитие маркетинговой компетентности руководителей ПТУ в системе последипломного образования
Development of marketing managers of VET expertise in post-graduate education
 
Creator Проценко, Наталія
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Тези присвячено проблемі впровадження освітнього маркетингу як інноваційного управлінського інструменту для стабільності існування професійно-технічного навчального закладу та його успішного функціонування на ринку освітніх послуг.
Тезисы посвященЫ проблеме внедрения образовательного маркетинга как инновационного управленческого инструмента для стабильности существования профессионально-технического учебного заведения и его успешного функционирования на рынке образовательных услуг.
Thesis is devoted to the introduction of innovative educational marketing as a management tool for the stability of the existence of vocational school and its successful operation in the educational market.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10559/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Проценко, Наталія (2013) Development of marketing managers of VET expertise in post-graduate education In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матер. Всеукр. (звітної) наук.-практ. конф. (м. Київ, 28 березня 2013 р.) ІПТО НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 187-190.