Запис Детальніше

Демократизація управління професійно-технічною освітою: реальність чи ілюзія

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10572/
http://www.ipto.kiev.ua/images/files/konferenziya/2013_1/tom%201_28.03_conference.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10572
 
Title Демократизація управління професійно-технічною освітою: реальність чи ілюзія
Демократизация управления профессионально-техническим образованием: реальность или иллюзия
The democratization of governance vocational education: reality or illusion
 
Creator Григор'єва, Валентина Анатоліївна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Тези розкривають деякі положення концепції управління професійно-технічною освітою як відкритою системою, що здатна сприяти становленню громадянського суспільства. Професійно-технічна освіта потребує серйозної та зацікавленої участі самого суспільства в її функціонуванні й розвитку. Глибокі якісні перетворення в системі освіти неможливо провести тільки на рівні окремих навчальних закладів. Вони можливі за умови планомірних зусиль усієї системи на всіх її рівнях (національному, регіональному, місцевому, локальному) з широким залученням громадськості.
Тезисы раскрывают некоторые положения концепции управления профессионально-техническим образованием как открытой системой, которая способна содействовать становлению гражданского общества. Профессионально-техническое образование требует серьезного и заинтересованного участия самого общества в ее функционировании и развитии. Глубокие качественные преобразования в системе образования невозможно провести только на уровне отдельных учебных заведений. Они возможны при условии планомерных усилий всей системы на всех ее уровнях (национальном, региональном, местном, локальном) с широким привлечением общественности.
Abstracts reveal some of the concept of management of vocational education as an open system that can support the development of civil society. Vocational education needs serious and interested participation of the society in its functioning and development. Profound qualitative changes in the education system can not be done only at the level of individual schools. They may be subject to systematic efforts of the entire system at all levels (national, regional, local, local) with wide public participation.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10572/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8D%D0%B2%D0%B0_13.pdf
Григор'єва, Валентина Анатоліївна (2013) The democratization of governance vocational education: reality or illusion In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матер. Всеукр. (звітної) наук.-практ. конф. (м. Київ, 28 березня 2013 р.) ІПТО НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 178-181.