Запис Детальніше

Концептуальні засади педагогічного проектування освітнього простору в школі I ступеня

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10575/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10575
 
Title Концептуальні засади педагогічного проектування освітнього простору в школі I ступеня
Концептуальные основы педагогического проектирования образовательного пространства в школе I степени
Conceptual bases of pedagogical designing educational environment at school I level
 
Creator Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті представлено концептуальні засади педагогічного проектування освітнього простору. Автором визначено мету, окреслено наукові підходи, принципи і функції, педагогічного проектування освітнього простору в школі І ступеня, схарактеризовано комплекс умов, які впливають на ефективність цього процесу.
В статье представлены концептуальные основы педагогического проектирования образовательного пространства. Автором определены цели, определены научные подходы, принципы и функции, педагогического проектирования образовательного пространства в школе I степени, охарактеризован комплекс условий, влияющих на эффективность этого процесса.
The article presents the conceptual bases of pedagogical designing educational space. The author defines the goal, outlined scientific approaches, principles and functions of pedagogical designing educational environment at school and degree, Author determined set of conditions that affect the efficiency of the process.
 
Publisher "Педагогічний Всесвіт"
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10575/1/images%20%282%29.pdf
Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна (2013) Conceptual bases of pedagogical designing educational environment at school I level Univers pedagogiс, 1 (37). pp. 3-6. ISSN 1811-5470