Запис Детальніше

Маркетинг як сучасний інструмент управління ПТНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10578/
http://www.ipto.kiev.ua/images/files/konferenziya/2014/tezy/tezy_2014_t1.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10578
 
Title Маркетинг як сучасний інструмент управління ПТНЗ
Маркетинг как современный инструмент управления ПТУЗ
Marketing as a modern management tool VET
 
Creator Проценко, Наталія
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Тези присвячено проблемі маркетингових технологій, їх адаптації до системи ПТО, висвітлено деякі результати дослідно-експериментальної роботи щодо розвитку освітнього маркетингу в системі професійно-технічної освіти Черкаської області.
Тезисы посвящено проблеме маркетинговых технологий, их адаптации к системе ПТО, освещены некоторые результаты опытно-экспериментальной работы по развитию образовательного маркетинга в системе профессионально-технического образования Черкасской области.
Thesis is devoted to the marketing of technologies and their adaptation to the VET system, highlighted some of the results of the experimental work for the development of educational marketing in vocational education Cherkasy region.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10578/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2014.pdf
Проценко, Наталія (2014) Marketing as a modern management tool VET In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали Звітної науково-практичної конференції (м. Київ, 24-25 березня 2014 р.). Т. 1. ІПТО НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 29-33.