Запис Детальніше

Модель маркетингової компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10579/
http://www.ipto.kiev.ua/images/files/konferenziya/2015_1/Tezy/zvitna_konferenziya_2014_t_2.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10579
 
Title Модель маркетингової компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів
Модель маркетинговой компетентности руководителей профессионально-технических учебных заведений
Marketing managers competency model vocational schools
 
Creator Проценко, Наталія
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У тезах проаналізовано основні компоненти моделі маркетингової компетентності директорів ПТНЗ, що дозволять їм приймати оптимальні, економічно обґрунтовані рішення щодо подальшого функціонування ПТНЗ на ринку освітніх послуг, задовольняючи потреби ринку праці як на регіональному, так і державному рівнях.
Збірник адресований науковцям, докторантам, аспірантам,
педагогічним працівникам професійно-технічних навчальних закладів і структурних навчальних підрозділів підприємств.
В тезисах проанализированы основные компоненты модели маркетинговой компетентности директоров ПТУЗ, которые позволят им принимать оптимальные, экономически обоснованные решения по дальнейшему функционирования ПТУ на рынке образовательных услуг, удовлетворяя потребности рынка труда как на региональном, так и государственном уровнях
Сборник адресован научным работникам, докторантам, аспирантам,
педагогическим работникам профессионально-технических учебных заведений и структурных учебных подразделений предприятий.
In theses analyzes the main components of the model of marketing directors VET competencies that will enable them to make better, informed decisions about the cost of the operation of vocational schools in the educational market, meeting the needs of the labor market on the regional and national levels
The collection is intended for researchers, doctoral students, graduate students,
teaching staff of vocational training institutions and structural divisions.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10579/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_15.pdf
Проценко, Наталія (2015) Marketing managers competency model vocational schools In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали звітної науково-практичної конференції за 2014 рік (м. Київ, 26 березня 2015 р.), Т. 2. ІПТО НАПН України, К. : ІПТО НАПН України, pp. 19-25.