Запис Детальніше

Застосування імітаційно-ігрового навчання у професійній підготовці учнів ПТНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10603/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10603
 
Title Застосування імітаційно-ігрового навчання у професійній підготовці учнів ПТНЗ
Применение имитационно-игрового обучения в профессиональной подготовке учащихся ПТУ
Use of simulation and game-based learning in the training of vocational school students
 
Creator Слатвінська, О.А.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розглядається використання імітаційно-ігрових
методів навчання у професійній підготовці учнів ПТНЗ. Акцент робиться на взаємодію викладача та учнів у навчальному процесі. Гра - один із природньо-невимушених для дитини процесів, діяльність начебто марна і ,разом з тим, необхідна і повчаюча. У процесі застосування ігрових методів навчання розпочинається невимушене взаєморозуміння між учителем і учнями. У процесі гри в них виробляється звичка осереджуватися, працювати вдумливо, самостійно, розвивається увага, пам'ять, інтерес до знань. Задовольняючи свою риродну потребу в діяльності, в процесі гри учень здатен уявити те ,що недоступне у навколишній дійсності, і в захопленні не помічає, що вчиться - пізнає нове, запам'ятовує, орієнтується в різних ситуаціях, поглиблює набутий раніше досвід, порівнює запас уявлень, понять, розвиває фантазію. Використання цих методів при икладанні ряду предметів учням ПТО посилить пізнавальний інтерес до навчання.
В статье рассматривается использование имитационно-игровых методов обучения в профессиональной подготовке учащихся ПТУ. Акцент делается на взаимодействие преподавателя и учащихся в учебном процессе. Игра – один из естественно-непринуждѐнных для ребенка
процессов, деятельность вроде ничего не значащая и ,вместе с тем, необходимая и поучающая. В процессе применения игровых методов обучения начинается непринужденное взаимопонимания между учителем и
учениками. В процессе игры у них вырабатывается привычка сосредотачиваться, работать вдумчиво, самостоятельно, развивается внимание, память, интерес к знаниям. Удовлетворяя свою естественную потребность в деятельности, в процессе игры ученик способен представить,
что недоступно в окружающей действительности, и в азарте не замечает, что учится - познает новое, запоминает, ориентируется в различных ситуациях, углубляет приобретенный ранее опыт, сравнивает запас представлений, понятий, развивает фантазию. Использование этих методов при преподавании ряда предметов ученикам ПТУ усилит познавательный интерес к учебе.
The article is about the simulation-games, training methods in vocational schools . The focus is on the interaction of teachers and students in the learning process. The game - one of the naturally-relaxed for child processes activity, seems useless and yet necessary and instructive. Learning methods are playing relaxed rapport between teacher and students. They made a habit focused, thoughtful work independently, developing attention, memory, interest in knowledge during the game. The student is able to imagine what is available in the surrounding reality, and delighted not notice that learns - learns new stores, oriented in different situations deepens previously acquired experience, compares
stock ideas , concepts, develops imagination for activity in the game.This methods in teaching of a number of subjects enhance cognitive interest in learning of
vocational school’s students.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10603/1/%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%20%D1%96%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%82%D0%B5%D1%85%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%20%E2%84%966.pdf
Слатвінська, О.А. (2015) Use of simulation and game-based learning in the training of vocational school students Теорія і методика професійної освіти, 6.