Запис Детальніше

Художньо-педагогічні технології в основній школі: єдність навчання і виховання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10644/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10644
 
Title Художньо-педагогічні технології в основній школі: єдність навчання і виховання
Arts and Educational Technologies in the Basic School: Training and Upbringing Unity
 
Creator Масол, Людмила Михайлівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Методичний посібник «Художньо-педагогічні технології в основній школі: єдність навчання і виховання» має на меті допомогти вчителям в опануванні сучасними інноваційними технологіями викладання мистецтва у загальноосвітніх навчальних закладах. Автором розкрито сутність таких художньо-педагогічних технологій, як інтегративні, проблемно-евристичні, інтерактивні, ігрові, музейні, медіа-технології, а також технології проектного моделювання уроків мистецтва та оцінювання освітніх результатів у контексті компетентнісного підходу. Кожна із зазначених технологій ілюструється прикладами відповідних методів і завдань із підручників для загальноосвітньої школи, які були переможцями всеукраїнських конкурсів упродовж останнього десятиліття, вони репрезентовані у робочих зошитах для учнів і посібниках для вчителів, у комп’ютерних програмах і кейсах.
Упровадження в освітню практику інноваційних художньо-педагогічних технологій має важливу роль для естетичного, зокрема поліхудожнього виховання учнів основної школи, формування у них особистісного ціннісно-смислового ставлення мистецтва, української культури й водночас толерантності по відношенню до культур інших народів світу.
Посібник також сприятиме задоволенню методичних потреб вихователів дошкільних і позашкільних установ, керівників гуртків естетичного профілю, а також студентів педагогічних навчальних закладів – майбутніх учителів мистецтва, художньої культури.
Methodical manual “Arts and Educational Technologies in the Basic School: Training and Upbringing Unity” aims to help teachers in mastering the modern innovational technologies of teaching the arts in secondary education institutions. The author reveals the essence of such arts and educational technologies as: integrative, problem heuristic, interactive, playing, museum, media technologies, as well as technologies of arts lessons project modeling and learning outcomes evaluation in the context of competency-based approach. Each of the mentioned technologies is illustrated by examples of appropriate methods and tasks from the secondary school textbooks, which were the winners of Ukrainian contests during the last decade. They are represented in workbooks for pupils and manuals for teachers, in computer programs and cases.
 
Publisher Друкарня Мадрид
 
Date 2015
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10644/1/%D1%85%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%8C%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D0%B2%20%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96.pdf
Масол, Людмила Михайлівна (2015) Arts and Educational Technologies in the Basic School: Training and Upbringing Unity Друкарня Мадрид, м.Харків, Україна.