Запис Детальніше

Гармонізація педагогічного процесу в контексті людиновимірності професійної підготовки майбутнього вчителя

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10818/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10818
 
Title Гармонізація педагогічного процесу в контексті людиновимірності професійної підготовки майбутнього вчителя
Harmonization pedagogical process in the context people-training future teachers
Гармонизация педагогического процесса в контексте человекомерности профессиональной подготовки будущего учителя
 
Creator Аніщенко, Олена Валеріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Статтю присвячено аналізу проблеми гармонізації педагогічного процесу в контексті людиновимірності професійної підготовки майбутнього вчителя. Гармонізація педагогічного процесу досягається шляхом узгодження, взаємодії його складників і функцій з метою формування різнобічно розвиненої особистості. У контексті людиновимірності професійної підготовки майбутнього вчителя гармонізація передбачає набуття різних форм (професійної, громадської та ін.) і рівнів соціального розвитку людини. Гармонізація педагогічного процесу пов’язана з активізацією саморозвитку, самоосвіти, самовиховання студентів, що сприятиме розкриттю їхніх потенційних можливостей, успішній подальшій самореалізації у сімейному та професійному житті. Передбачає суб’єкт-суб’єктну взаємодію студентів і викладачів, діалогічність навчання на основі співпраці, співтворчості. Наголошено на необхідності гармонізації міжнаціональних взаємовідносин у ВНЗ.
The article is sanctified to the analysis of problem of harmonization of pedagogical process in the context of humanizing of professional preparation of future teacher. Harmonization of the pedagogical process is arrived at by coordination, interaction of its components and functions in order to develop comprehensively developed personality. In the context of humanizing of professional preparation of future teacher harmonization envisages acquisition of different forms and levels of social development of man. Harmonization of pedagogical process is related to self-education of students and assists opening of them potential possibilities, to successful further self-realization in family and professional life. Envisages co-operation of students and teachers, dialogic studies on the basis of collaboration. It is marked the necessity of humanizing of international mutual relations at the University.
Статья посвящена анализу проблемы гармонизации педагогического процесса в контексте человекомерности профессиональной подготовки будущего учителя. Гармонизация педагогического процесса достигается путем согласования, взаимодействия его составляющих и функций с целью формирования разносторонне развитой личности. В контексте человекомерности профессиональной подготовки будущего учителя гармонизация предусматривает обретение различных форм (профессиональной, общественной и др.) и уровней социального развития человека. Гармонизация педагогического процесса связана с активизацией саморазвития, самообразования, самовоспитания студентов, направленных на раскрытие их потенциальных возможностей, содействие успешной дальнейшей самореализации в семейной и профессиональной жизни. Предполагает субъект-субъектное взаимодействие студентов и преподавателей, диалогичность обучения на основе сотрудничества, сотворчества. Отмечена необходимость гармонизации межнациональных взаимоотношений в ВУЗе.
 
Publisher ХНУ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10818/1/%D0%90%D0%BD%D1%96%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E._%20%D0%93%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4.%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%83.pdf
Аніщенко, Олена Валеріївна (2015) Harmonization pedagogical process in the context people-training future teachers Професійне становлення особистості, 4. pp. 43-47. ISSN 978-617-513-356-336-9