Запис Детальніше

Аксіологічний підхід як визначальний чинник у навчанні старшокласників української мови та літератури

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10869/
http://didactics.ucoz.ua/_ld/8/832_KLV-15-02.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10869
 
Title Аксіологічний підхід як визначальний чинник у навчанні старшокласників української мови та літератури
The axiological approach is a determining factor in the training of students in Ukrainian language and literature
Аксиологический подход как определяющий фактор в обучении старшеклассников украинского языка и литературы
 
Creator Корякіна, Лідія Валентинівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description Стаття презентує проект «Профільне навчання». Йдеться про завдання і пріоритети, шляхи реалізації й очікувані результати проекту.
The article presents the project «Specialized education». We’re talking about the ob-jectives of the project and its priorities, ways of its implementation and expected results of the project.
Статья посвящена презентации проекта «Профильное обучение». Речь идет о заданиях и приоритетах, путях реализации и ожидаемые результаты проекта.
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова
 
Date 2015
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10869/1/832_KLV-15-02.pdf
Корякіна, Лідія Валентинівна (2015) The axiological approach is a determining factor in the training of students in Ukrainian language and literature Дидактика: теорія і практика. pp. 136-140.