Аксіологічний підхід як визначальний чинник у навчанні старшокласників української мови та літератури
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10869/
http://didactics.ucoz.ua/_ld/8/832_KLV-15-02.pdf 10.5072/lib.iitta.gov.ua/10869 |
|
Title |
Аксіологічний підхід як визначальний чинник у навчанні старшокласників української мови та літератури
The axiological approach is a determining factor in the training of students in Ukrainian language and literature Аксиологический подход как определяющий фактор в обучении старшеклассников украинского языка и литературы |
|
Creator |
Корякіна, Лідія Валентинівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
Стаття презентує проект «Профільне навчання». Йдеться про завдання і пріоритети, шляхи реалізації й очікувані результати проекту.
The article presents the project «Specialized education». We’re talking about the ob-jectives of the project and its priorities, ways of its implementation and expected results of the project. Статья посвящена презентации проекта «Профильное обучение». Речь идет о заданиях и приоритетах, путях реализации и ожидаемые результаты проекта. |
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10869/1/832_KLV-15-02.pdf
Корякіна, Лідія Валентинівна (2015) The axiological approach is a determining factor in the training of students in Ukrainian language and literature Дидактика: теорія і практика. pp. 136-140. |
|