Порівняльний аналіз сприймання реклами студентами різних груп
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10872/
http://www.appsychology.org.ua/index.php/ua/arkhiv-vydannia/tom-12/vipusk-19-2014 |
|
Title |
Порівняльний аналіз сприймання реклами студентами різних груп
Сравнительный анализ восприятия рекламы студентами разных групп Comparative analysis of advertisement perception by students of different groups |
|
Creator |
Кокарєва, М. В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Article presents the comparative analysis of system-constituent characteristics of advertisement perception by students of different groups. Observation of the diagnostic instrument and the results of empiric research concerning the defining of formal and intensional system-constituent characteristics of advertisement perception by students is given.
У статті представлено порівняльний аналіз системоутворюючих показників сприймання реклами студентами різних груп. Подано характеристику діагностичного інструментарію та результати емпіричного дослідження, присвяченого визначенню фо-рмальних та змістових системоутворюючих показників сприймання студентами реклам-ної інформації. В статье представлен сравнительный анализ системообразующих показателей восприятия рекламы студентами разных групп. Подана характеристика диагностиче-ского инструментария и результаты эмпирического исследования, посвященного опреде-лению формальных и содержательных системообразующих показателей восприятия студентами рекламной информации. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10872/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B0_%E2%84%9619.pdf
Кокарєва, М. В. (2014) Comparative analysis of advertisement perception by students of different groups Актуальні проблеми психології.- Т. ХІІ. Психологія творчості, 19. pp. 185-193. ISSN 2072-4772 |
|