Українська мова. 4-й клас. Орієнтовні завдання для перевірки навчальних досягнень
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10874/
|
|
Title |
Українська мова. 4-й клас. Орієнтовні завдання для перевірки навчальних досягнень
Украинский язык. 4-й класс. Ориентировочные задания для проверки учебных достижений Ukrainian. 4rd class. Approximate tasks for learning achievements check |
|
Creator |
Пономарьова, К. І.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті схарактеризовано етапи процесу перевірки навчальних досягнень учнів. Зазначено види контрольних перевірок з української мови в 4 класі і методичні рекомендації щодо їх проведення. Подано орієнтовні завдання для контрольних робіт.
В статье дана характеристика этапов процесса проверки учебных достижений учащихся. Определены виды контрольных проверок по украинскому языку в 4 классе и методические рекомендации по их проведению. Представлены ориентировочные задания для контрольных работ. The article provides a description of the stages of verification process of pupils’ achievements. The kinds of control checks on the Ukrainian language in the 4th class are defined as well as the guidelines for their implementation. The approximate tasks for examinations are presented. |
|
Publisher |
"Світич"
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10874/1/%D0%9E%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%20%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%204%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%83.pdf
- Пономарьова, К. І. (2015) Ukrainian. 4rd class. Approximate tasks for learning achievements check Учитель початкової школи (9). pp. 38-43. |
|