Запис Детальніше

Актуальні напрями розвитку хмаро орієнтованого навчально-наукового середовища педагогічних систем: з досвіду роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10876/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9359
 
Title Актуальні напрями розвитку хмаро орієнтованого навчально-наукового середовища педагогічних систем: з досвіду роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Актуальные направления развития облако ориентированной учебно-научной среды педагогических систем: из опыта работы Института информационных технологий и средств обучения НАПН Украины
Recent trends of development of cloud-based learning and scientific environment of pedagogical system: from the experience of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAPS of Ukraine
 
Creator Носенко, Ю.Г.
Шишкіна, М.П.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Упродовж 15 років Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України здійснює науково-дослідну роботу, спрямовану на розв'язання проблем створення, впровадження і використання новітніх засобів ІКТ навчання. Теоретичні результати і практична спрямованість проведених в Інституті досліджень в основному націлена на розвиток науково-методичного фундаменту реалізації принципів відкритої освіти, визнання й підкреслення її головної системоутворювальної ролі. Адже реалізація принципів відкритої освіти є магістральним шляхом формування як глобальних, так і національних освітніх систем. У цьому контексті хмарні обчислення, як новий етап розвитку технологій, мають значний потенціал модернізації навчально-наукових середовищ освітніх установ.
На протяжении 15 лет Институт информационных технологий и средств обучения Национальной академии педагогических наук Украины осуществляет научно-исследовательскую работу, направленную на решение проблем создания, внедрения и использования новейших ИКТ обучения. Теоретические результаты и практическая направленность проводимых в Институте исследований в основном нацелена на развитие научно-методического фундамента реализации принципов открытого образования, признания его главной системообразующей роли. Реализация принципов открытого образования является магистральным путем формирования как глобальных, так и национальных образовательных систем. В этом контексте облачные вычисления, как новый этап развития технологий, имеют значительный потенциал модернизации учебно-научных сред образовательных учреждений.
During 15 years the Institute of Information Technologies and Learning Tools of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine carries out research work aimed at solving the problems of creation, providing and use of new ICT in education. The theoretical results and practical orientation of the research conducted at the Institute is focused mainly on the development of scientific and methodological foundations of the principles of open education. The implementation of the principles of open education is the backbone by forming both global and national educational systems. In this context, cloud computing is a new stage in the development of technologies with significant potential upgrading of educational and research environments of educational institutions.
 
Publisher Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10876/2/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F-%D0%9D%D0%9F%D0%A3.pdf
Носенко, Ю.Г. and Шишкіна, М.П. (2015) Recent trends of development of cloud-based learning and scientific environment of pedagogical system: from the experience of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAPS of Ukraine Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2: Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання, 16 (23). pp. 153-158.