Запис Детальніше

Особливості реалізації концептуальної моделі діяльнісної спрямованості змісту освіти в старшій школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10890/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10890
 
Title Особливості реалізації концептуальної моделі діяльнісної спрямованості змісту освіти в старшій школі
Features of realization of conceptual model of activity-orientation of educational content in high school
Особенности реализации концептуальной модели деятельностной направленности содержания образования в старшей школе
 
Creator Трубачева, Світлана Едуардівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Фундаменталізація змісту освіти в діяльнісної моделі навчання може бути реалізована через певний технологічний аспект. Цей аспект реалізується в спроектованому освітньому середовищі, яке створить учням умови для здійснення навчальної діяльності, різноманітної за змістом, мотивованої, проблемної за способом освоєння діяльності, що в результаті сприятиме формуванню у них універсальних способів навчальної діяльності, ключових компетентностей і професійному самовизначенню.
Fundamentalizatcija learning content in the activity-training model can be realized through a certain technological aspect. This aspect is realized in the projected educational environment that will create for students conditions for educational activity, diverse in content, motivated, troubled by the process of development activities, as a result will foster in them the universal methods of educational activity, key competencies and professional self-determination.
Фундаментализация содержания обучения в деятельностной модели обучения может быть реализована через определенный технологический аспект. Этот аспект реализуется в спроектированной образовательной среде, которая создаст учащимся условия для осуществления учебной деятельности, разнообразной по содержанию, мотивированной, проблемной по способу освоения деятельности, что в результате будет способствовать формированию у них универсальных способов учебной деятельности, ключевых компетентностей и профессиональному самоопределению.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2014
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10890/1/838_TSE-14-tez.pdf
- Трубачева, Світлана Едуардівна (orcid.org/0000-0002-1400-9773 <http://orcid.org/0000-0002-1400-9773>) (2014) Features of realization of conceptual model of activity-orientation of educational content in high school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 130-131. ISBN 978-966-644-398-5