Запис Детальніше

Лінгвістичний, семіотичний і герменевтичний підходи до визначення тексту

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10910/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10910
 
Title Лінгвістичний, семіотичний і герменевтичний підходи до визначення тексту
Лингвистический, семиотический и герменевтический подходы к определению текста
Linguistic, semiotic and hermeneutic approaches to the text definition
 
Creator Шевчук, Л.М.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology
 
Description У статті розглядається текст як комплексне, багатоаспектне поняття, зокрема, лінгвістичний, семіотичний і герменевтичний підходи до визначення тексту, їх сутність та специфіка, важливість врахування багатогранності, різноплановості поняття тексту у навчально-виховному процесі сучасної школи, сучасної школи, починаючи з початкових класів.
В статье рассматривается текст как комплексное, многоаспектное понятие, лингвистический, семиотический и герменевтический подходы к определению текста, их сущность и специфика, важность и необходимость учитывать многогранность, разноплановость понятия текста в учебно-воспитательном процессе, начиная с начальных классов.
The linguistic, semiotic and hermeneutic approaches to the text definition and the importance of the concept diversity consideration in the educational process of a modern school are reviewed in the article.
 
Publisher Інститут Педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10910/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9B%D1%96%D0%BD%D0%B3%D0%B2_%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BE%D1%82_%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85.pdf
Шевчук, Л.М. (2014) Linguistic, semiotic and hermeneutic approaches to the text definition Українська мова і література в школі (6). pp. 40-43.