Запис Детальніше

Маркетингове управління конкурентоспроможністю ПТНЗ: емпіричний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10934/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10934
 
Title Маркетингове управління конкурентоспроможністю ПТНЗ: емпіричний аспект
Маркетинговое управление конкурентоспособностью ПТУ: эмпирический аспект
Marketing management competitiveness VET: an empirical aspect
 
Creator Палькевич, Юлія Святославівна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розкрито сутність маркетингового управління в ПТНЗ через питання теорії і практики використання маркетингу як системи організації та управління різними суб’єктами ринкових відносин, концептуальні засади стратегії освітнього маркетингу, застосування маркетингових технологій в закладах освіти.
Особливу увагу приділено емпіричним результатам етапів дослідно-експериментальної роботи, проведеної ДПТНЗ «Роменське вище професійно-технічне училище» Сумської області щодо маркетингового управління у закладах ПТО, соціально-економічного ефекту від їх запровадження.
Зазначено, що напрями подальших розвідок лежатимуть у площині екстраполяції емпірично перевіреної системи маркетингового управління на інші ПТНЗ, їх адаптування та вдосконалення, в тому числі у напрямі диференціації и диверсифікації номенклатури надання освітніх послуг навчальними закладами ПТО.
В статье раскрыта сущность маркетингового управления в ПТУ через вопросы теории и практики использования маркетинга как системы организации и управления различными субъектами рыночных отношений, концептуальные основы стратегии образовательного маркетинга, применение маркетинговых технологий в учебных заведениях.
Особое внимание уделено эмпирическим результатам исследования маркетингового управления в ДПТНЗ «Роменское высшее профессионально-техническое училище» Сумской области, социально-экономическому эффекту от их введения.
Отмечено, что направления дальнейших исследований будут лежать в плоскости экстраполяции эмпирически проверенной системы маркетингового управления на другие ПТУ, их адаптации и совершенствования, в том числе в направлении дифференциации и диверсификации номенклатуры предоставления образовательных услуг учебными заведениями ПТО.
The article reveals the essence of marketing management in VET through the theory and practice of using marketing as a system of organization and management of various subjects of market relations, conceptual foundations of educational marketing strategies, the use of marketing technologies in educational institutions.
Particular attention is paid to the results of empirical research in marketing management VET "Romny higher vocational school" Sumy region, socio-economic effect of their introduction.
Indicated that further research directions lie in the plane of the extrapolation of empirically proven system of marketing management to other vocational schools, their adaptation and improvement, including in the direction of differentiation and diversification of the range of educational services VET schools.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10934/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%20%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%E2%84%96%207.pdf
Палькевич, Юлія Святославівна (2015) Marketing management competitiveness VET: an empirical aspect Theory and Methods of Professional Education, 3 (7).