Запис Детальніше

Доцільність використання електронних систем відкритого доступу для проведення педагогічних досліджень

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10950/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10950
 
Title Доцільність використання електронних систем відкритого доступу для проведення педагогічних досліджень
The feasibility of using electronic systems open access for educational research
 
Creator Лабжинський, Ю.А.
 
Subject 001.32 Learned, scientific societies. Academies
001.9 Dissemination of ideas
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
 
Description Побудова Національної науково-освітньої інформаційної мережі України є необхідним етапом подальшого розвитку сфер науки і освіти. Вона повинна мати інтелектуальне наповнення, вміщувати бази даних і знань з різних напрямків науки та освіти, електронні бібліотеки, системи пошуку інформації, забезпечувати спільне віддалене користування потужними обчислювальними ресурсами. Важливою постає проблема вільного доступу користувачів до результатів наукових досліджень.
Construction of the National Research and Education Information Network Ukraine is a necessary step in the further development of science and education. It should have the intellectual content, contain databases and knowledge from different areas of science and education, digital libraries, information retrieval systems, provide a common remote use powerful computing resources. An important problem arises users free access to research results.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10950/1/%D0%9B%D0%B0%D0%B1%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9D%D0%90%D0%A3-2015.pdf
Лабжинський, Ю.А. (2015) The feasibility of using electronic systems open access for educational research In: Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності Національний авіаційний університет, pp. 62-63.