Запис Детальніше

Дидактико-методичні особливості групової роботи над текстом учнів 2 класу на уроках читання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10987/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10987
 
Title Дидактико-методичні особливості групової роботи над текстом учнів 2 класу на уроках читання
Дидактико-методические особенности групповой работы над текстом учеников 2 класса на уроках чтения
Didactic and methodical peculiarities of a group activity at a text on Reading lessons by 2-nd form students
 
Creator Шевчук, Л.М.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто дидактико-методичні особливості групової роботи над текстом учнів 2 класу на уроках читання, запропоновано моделі співпраці школярів, дібрано завдання для виконання другокласниками у групах під час різних етапів роботи над текстом.
В статье рассмотрены дидактико-методические особенности групповой работы над текстом учеников 2 класса на уроках чтения, предложены модели сотрудничества школьников, подобрано задание для выполнения второклассниками в группах во время разных этапов работы над текстом.
In the article the didactic and methodological features of group work on the text of the second form pupils during reading lessons have been reviewed, the models of pupils cooperation have been offered, tasks for work in groups of the second form pupils during different periods of work on the text have been chosen.
 
Publisher ПП Зволейко Д.Г.
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10987/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C-%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%202012.pdf
Шевчук, Л.М. (2012) Didactic and methodical peculiarities of a group activity at a text on Reading lessons by 2-nd form students Педагогічна освіта: теорія і практика, 11. pp. 328-332.