Запис Детальніше

Моделювання професійної компетентності випускників професійних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11024/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11024
 
Title Моделювання професійної компетентності випускників професійних навчальних закладів
Моделирование профессиональной компетентности выпускников профессиональных учебных заведений
Modeling professional competence of graduates of vocational training institutions
 
Creator Ягупов, Василь Васильович
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті обгрунтовано моделювання професійної компетентності випускників професійних навчальних закладів з урахуванням основних вимог компетентнісного підходу до їх професійної підготовки, дано характеристику різним вариантам мрделювання моделі спеціаліста та моделі його професійної компетентності.
В статье обосновано моделирование профессиональной компетентности выпускников профессиональных учебных заведений с учётом основных требований компетентностного подхода к их профессиональной подготовке, охарактеризовано разные варианты моделирования модели специалиста и модели его профессиональной компетентности.
In article modeling professional competence of graduates of vocational training institutions to meet the basic requirements of the competency approach to their training, characterized by different variants of simulation models and expert models of his professional competence.
 
Publisher Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11024/1/%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF_1.pdf
Ягупов, Василь Васильович (2013) Modeling professional competence of graduates of vocational training institutions Нові технології навчання (76). pp. 144-152.