Моделювання професійної компетентності випускників професійних навчальних закладів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11024/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11024 |
|
Title |
Моделювання професійної компетентності випускників професійних навчальних закладів
Моделирование профессиональной компетентности выпускников профессиональных учебных заведений Modeling professional competence of graduates of vocational training institutions |
|
Creator |
Ягупов, Василь Васильович
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
|
|
Description |
У статті обгрунтовано моделювання професійної компетентності випускників професійних навчальних закладів з урахуванням основних вимог компетентнісного підходу до їх професійної підготовки, дано характеристику різним вариантам мрделювання моделі спеціаліста та моделі його професійної компетентності.
В статье обосновано моделирование профессиональной компетентности выпускников профессиональных учебных заведений с учётом основных требований компетентностного подхода к их профессиональной подготовке, охарактеризовано разные варианты моделирования модели специалиста и модели его профессиональной компетентности. In article modeling professional competence of graduates of vocational training institutions to meet the basic requirements of the competency approach to their training, characterized by different variants of simulation models and expert models of his professional competence. |
|
Publisher |
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11024/1/%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF_1.pdf
Ягупов, Василь Васильович (2013) Modeling professional competence of graduates of vocational training institutions Нові технології навчання (76). pp. 144-152. |
|