Запис Детальніше

Особливості підготовки внутрішньофірмових програм навчання персоналу в кризових умовах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11025/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11025
 
Title Особливості підготовки внутрішньофірмових програм навчання персоналу в кризових умовах
Features of Internal Training Programs Staff Training in Crisis Conditions
 
Creator Баніт, Ольга Василівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Останнім часом у зв'язку з кризовими явищами та необхідністю економії коштів, а також необхідністю пошуку нового балансу між витратами й економією, змінюються підходи до стратегії підбору та навчання персоналу. Керівництво фірм віддає перевагу підготовці своїх (внутрішніх) фахівців під потреби бізнесу на противагу попередній стратегії – підбору готового персоналу. У зв'язку з цим актуальним постає питання підготовки внутрышньофірмових програм для підготовки персоналу.
Recently in connection with the crisis phenomena and the need for savings and the need to find a new balance between expenditures and savings, are changing the approaches and strategies, hiring and training of staff. The firm's management prefers preparing their (internal) specialists for the needs of the business in contrast to the previous strategy – selection of ready personnel. In this regard, the relevant postage question vnutricinovialnoe the preparation of programs for staff training.
 
Publisher ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11025/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%91%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82%20%D0%A3%D0%9C%D0%9E.pdf
Баніт, Ольга Василівна (2015) Features of Internal Training Programs Staff Training in Crisis Conditions In: Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах Педагогічні науки . ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», м.Київ, Україна, pp. 14-15.