Запис Детальніше

Диференційований підхід до формування навички читання у букварний період навчання грамоти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11083/
 
Title Диференційований підхід до формування навички читання у букварний період навчання грамоти
Дифференцированный подход к формированию навыка чтения в букварный период обучения грамоте
Differentiated Approach to the Formation of the Reading Skills in the ABC Period of Teaching Literacy
 
Creator Вашуленко, Оксана Вікторівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкрито особливості диференційованого підходу до формування навички читання першокласників. Визначено етапи упровадження диференційованого підходу, зосереджено увагу на особливостях його організації.
В статье раскрыты особенности дифференцированного подхода к формированию навыка чтения первоклассников. Определены этапы внедрения дифференцированного подхода, сосредоточено внимание на особенностях его организации.
In the article, the peculiarities of the differentiated approach to the formation of the first grade pupils reading skills were studied. The stages of the differentiated approach implementation were defined; a special attention was paid to its organization features.
 
Publisher "Світич"
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11083/1/%D0%92%D0%B0%D1%88%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%20%D0%94%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4%20%D0%B4%D0%BE%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8%20%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Вашуленко, Оксана Вікторівна (2015) Differentiated Approach to the Formation of the Reading Skills in the ABC Period of Teaching Literacy "Учитель початкової школи", 9. pp. 14-19.