Запис Детальніше

Вибір програмних засобів для створення відеолекцій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11088/
http://pytannya-osvity.knlu.kiev.ua/wp-content/uploads/2015/08/Збірник’-51.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11088
 
Title Вибір програмних засобів для створення відеолекцій
Software products choice for video lectures creation
 
Creator Щербина, Олександр Андрійович
Аврамчук, Антон Миколайович
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті наведено огляд і дана порівняльна характеристика шести програмних засобів для створення мультимедійного навчального контенту, зокрема відеолекцій. Під відеолекцією (на відміну від відеозапису або трансляції звичайної лекції) автори розуміють спеціально створений мультимедійний електронний освітній ресурс – презентацію, яку студент має змогу переглядати в асинхронному режимі, у якій, зазвичай, поєднуються два екрани. На одному з них можна бачити текстову, графічну або відеоілюстрацію того, про що розповідає лектор, а на іншому – відео з веб-камери самого лектора. Відеолекція, як форма подачі навчального матеріалу, найбільш подібна до традиційної лекції. Вона вже знайшла широке застосування в дистанційних курсах, зокрема в масових відкритих онлайн курсах – MOOC. У статті програмні засоби для створення таких відеолекцій: iSpring Pro, Screencast-O-Matic, Movenote, VCASMO, Rich Media, Open Broadcoster Software порівнюються за критеріями ціна, функціональні можливості та простота використання. Для вибору найкращого застосовується метод аналізу ієрархій.
In the article is done review and comparative characteristic of the six software products for multimedia educational content creation, in particular video lectures. Under a video lecture (unlike the videotape recording or translation of ordinary lecture) authors imply the specially created multimedia electronic educational resource – presentation, where a student look over in the asynchronous mode, which usually combine two screens. On one of them you can see the text, graphics or video illustration of what the speaker says, but on the other – a video with a webcam of the lecturer. Video lecture, as a form of presentation of teaching material, the most similar to the traditional lectures and has already found wide use in distance courses, in particular – a massive open online courses – MOOC. In the article, software products for creation such video lectures: iSpring Pro, Screencast-O-matic, Movenote, VCASMO, Rich Media, Open Broadcaster Software compared with criteria: price, functionality and easy use. For a choice the best is used the analytic hierarchy process.
 
Publisher Київський національний лінгвістичний університет
 
Date 2015
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11088/1/selection.pdf
Щербина, Олександр Андрійович and Аврамчук, Антон Миколайович (2015) Software products choice for video lectures creation Теоретичні питання культури, освіти та виховання (51). pp. 41-47. ISSN 2411-5983