Запис Детальніше

Дослідницькі ІКТ-компетенції старшокласників у процесі профільного навчанні фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11101/
https://drive.google.com/file/d/0BzXzAlavBkWxbW5NY2w1Q3U0WnM/view
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11101
 
Title Дослідницькі ІКТ-компетенції старшокласників у процесі профільного навчанні фізики
High school students research ICТ-competencies in profile physics learning
 
Creator Мерзликін, О. В.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
 
Description У роботі введені поняття:
1) дослідницької компетентності як особистісного утворення, що проявляється в готовності та здатності до здійснення дослідницької діяльності та включає в себе когнітивний, праксеологічний, аксіологічний та соціально-поведінковий компоненти;
2) дослідницької компетентності учня як особистісного утворення, що проявляється в готовності та здатності до здійснення навчально-дослідницької діяльності та включає в себе когнітивний, праксеологічний, аксіологічний та соціально-поведінковий компоненти;
3) предметної дослідницької компетентності учня як особистісного утворення, що проявляється в готовності та здатності до здійснення предметної навчально-дослідницької діяльності та включає в себе когнітивний, праксеологічний, аксіологічний та соціально-поведінковий компоненти.
Розглянуті виділені за результатами опитування експертів дослідницькі компетентності старшокласників у профільному навчанні фізики, серед яких окремо розглянуті дослідницькі ІКТ-компетентності та запропоновано метод оцінювання рівня їх сформованості на базі матриць компетентностей.
There are given such definitions in this paper:
1) research competence as the personal formation that manifests in the willingness and ability to implement researches and includes cognitive, praxeological, axiological, and social-behavioral components;
2) student's research competence as the personal formation that manifests in the willingness and ability to implement learning and research activities and includes cognitive, praxeological, axiological, and social-behavioral components;
3) student's subject research competence as the personal formation that manifests in the willingness and ability to implement subject learning and research activities and includes cognitive, praxeological, axiological, and social-behavioral components.
High school students research ICT-competencies in profile physics learning are reviewed. The method of evaluation the level of their formation based on competencies matrices is given.
 
Publisher Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11101/1/14.PDF
Мерзликін, О. В. (2015) High school students research ICТ-competencies in profile physics learning In: Педагогічні обрії: спецвипуск за матеріалами науково-практичної інтернет-конференції з проблеми «Інформаційні технології в навчальному процесі 2014» Суспільно-гуманітарний та педагогічний напрям, 2 (80). Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, м.Чернігів, Україна, pp. 48-51.