Дослідницькі ІКТ-компетенції старшокласників у процесі профільного навчанні фізики
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11101/
https://drive.google.com/file/d/0BzXzAlavBkWxbW5NY2w1Q3U0WnM/view 10.5072/lib.iitta.gov.ua/11101 |
|
Title |
Дослідницькі ІКТ-компетенції старшокласників у процесі профільного навчанні фізики
High school students research ICТ-competencies in profile physics learning |
|
Creator |
Мерзликін, О. В.
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
|
|
Description |
У роботі введені поняття: 1) дослідницької компетентності як особистісного утворення, що проявляється в готовності та здатності до здійснення дослідницької діяльності та включає в себе когнітивний, праксеологічний, аксіологічний та соціально-поведінковий компоненти; 2) дослідницької компетентності учня як особистісного утворення, що проявляється в готовності та здатності до здійснення навчально-дослідницької діяльності та включає в себе когнітивний, праксеологічний, аксіологічний та соціально-поведінковий компоненти; 3) предметної дослідницької компетентності учня як особистісного утворення, що проявляється в готовності та здатності до здійснення предметної навчально-дослідницької діяльності та включає в себе когнітивний, праксеологічний, аксіологічний та соціально-поведінковий компоненти. Розглянуті виділені за результатами опитування експертів дослідницькі компетентності старшокласників у профільному навчанні фізики, серед яких окремо розглянуті дослідницькі ІКТ-компетентності та запропоновано метод оцінювання рівня їх сформованості на базі матриць компетентностей. There are given such definitions in this paper: 1) research competence as the personal formation that manifests in the willingness and ability to implement researches and includes cognitive, praxeological, axiological, and social-behavioral components; 2) student's research competence as the personal formation that manifests in the willingness and ability to implement learning and research activities and includes cognitive, praxeological, axiological, and social-behavioral components; 3) student's subject research competence as the personal formation that manifests in the willingness and ability to implement subject learning and research activities and includes cognitive, praxeological, axiological, and social-behavioral components. High school students research ICT-competencies in profile physics learning are reviewed. The method of evaluation the level of their formation based on competencies matrices is given. |
|
Publisher |
Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11101/1/14.PDF
Мерзликін, О. В. (2015) High school students research ICТ-competencies in profile physics learning In: Педагогічні обрії: спецвипуск за матеріалами науково-практичної інтернет-конференції з проблеми «Інформаційні технології в навчальному процесі 2014» Суспільно-гуманітарний та педагогічний напрям, 2 (80). Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, м.Чернігів, Україна, pp. 48-51. |
|