Перспективи професійного розвитку працівників комунальної сфери
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11120/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11120 |
|
Title |
Перспективи професійного розвитку працівників комунальної сфери
The prospects for professional development of communal sphere Перспективы профессионального развития работников коммунальной сферы |
|
Creator |
Хоріна, Олена Іванівна
|
|
Subject |
02 Бібліотечна справа
1 Philosophy. Psychology 37.09 Organization of instruction 374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
Зроблено спробу системно розглянути перспективи професійного розвитку працівників комунальної сфери, обґрунтувавши потребу поєднання аспектів особистісного, психологічного і соціально-психологічного розвитку. Підгрунтям слугують результати емпіричного дослідження працівників комунального підприємства, які здійснюють прийом споживачів. Колізія в тому, що прийом громадян здійснюють бухгалтери і інженери, тобто фахівці без відповідних комунікативних компетенцій. Внаслідок інтенсивного спілкування зі споживачами комунальних послуг працівники мають ознаки професійного і психологічного вигорання, що підтверджує характер виснажливої взаємодії. Ситуація ускладнюється тим, що очікування споживачів не задовольняються комунальниками внаслідок різного розуміння сутності, змісту та структури послуги.
Attempt was made to systematically examine the prospects for professional development of employees of public utilities, justifying necessity of combining aspects of personal, psychological, social and psychological development. The grounds are the results of an empirical study of the utility workers that receive customers. The collision is that the reception of citizens carried accountants and engineers, that is, without the appropriate professionals communicative skills. As a result of intensive communication with consumers of public services workers showed signs of professional and personal burnout, which confirms the debilitating nature of the interaction with customers. The situation is complicated by the fact that consumers' expectations are not being met by the utilities due to the different understanding of the nature, content and structure of services. Предпринята попытка системно рассмотреть перспективы профессионального развития работников коммунальной сферы, обосновав необходимость сочетания аспектов личностного, психологического и социально-психологического развития. Основанием служат результаты эмпирического исследования работников коммунального предприятия, осуществляющие прием потребителей. Коллизия в том, что прием граждан осуществляют бухгалтеры и инженеры, то есть специалисты без соответствующих коммуникативных компетенций. Вследствие интенсивного общения с потребителями коммунальных услуг у работников выявлены признаки профессионального и психологического выгорания, что подтверждает характер истощающего взаимодействия с потребителями услуг. Ситуация осложняется тем, что ожидания потребителей не удовлетворяются коммунальщиками вследствие различного понимания сущности, содержания и структуры услуги. |
|
Publisher |
НТУ
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11120/1/Khorina_%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B8_1_%D0%BE%D0%BA_%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BD%D1%82_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82_%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%83%D1%80%D1%81%D1%96%D0%B2.pdf
Хоріна, Олена Іванівна (2015) The prospects for professional development of communal sphere Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів. pp. 270-281. |
|