Характеристика організаційно-педагогічних умов здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11132/
http://conf.iitlt.gov.ua/Images/Files/Nosenko%20Yu_60_1448805222_file.,%20Sukhikh%20A_60_1448805222_file._60_1448805222_file.doc 10.5072/lib.iitta.gov.ua/11132 |
|
Title |
Характеристика організаційно-педагогічних умов здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школі
Description of organizational and pedagogical conditions of health-saving using ICT in the basic school Характеристика организационно-педагогических условий здоровьесберегающего использования программно-аппаратных средств в основной школе |
|
Creator |
Носенко, Ю.Г.
Сухіх, А.С. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Визначено й охарактеризовано організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школи, а саме: формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів, міждисциплінарна інтеграція здоров’язбережувального змісту різних навчальних дисциплін, дотримання санітарно-гігієнічних вимог, забезпечення адаптивного робочого місця учня, якість програмно-апаратних засобів, педагогічно виважений добір і використання програмно-апаратних засобів навчання, чергування різних видів роботи, створення психологічно-сприятливої атмосфери, узгоджена взаємодія усіх суб’єктів навчально-виховного процесу.
The organizational and pedagogical conditions of health-saving using ICT in the learning process of basic school are defined and characterized: health-saving component of learners’ ICT-competence; interdisciplinary integration of health-saving content within different disciplines; compliance with hygiene requirements; provision of adaptive learner's working place; the quality of software and hardware tools; pedagogically balanced selection and use of ICT; alternation of different types of work; creation of a psychologically favorable atmosphere; coordinated interaction of all participants of the educational process. Определены и охарактеризованы организационно-педагогические условия здоровьесберегающего использования программно-аппаратных средств в учебном процессе основной школы, в часности: формирование здоровьесберегающей составляющей ИК-компетентности учащихся, междисциплинарная интеграция здоровьесберегающего содержания различных учебных дисциплин, соблюдение санитарно-гигиенических требований, обеспечение адаптивного рабочего места ученика, качество программно-аппаратных средств, педагогически взвешенный подбор и использование программно-аппаратных средств обучения, чередование различных видов деятельности, создание психологически благоприятной атмосферы, согласованное взаимодействие всех субъектов учебно-воспитательного процесса. |
|
Publisher |
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11132/1/Nosenko%20Yu.%2C%20Sukhikh%20A.%20%28thesis%29.pdf
Носенко, Ю.Г. and Сухіх, А.С. (2015) Description of organizational and pedagogical conditions of health-saving using ICT in the basic school In: Зб. матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2015» Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м.Київ, Україна. (In Press) |
|