Використання системи електронного навчання MOODLE для контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів ВНЗ
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11139/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11139 |
|
Title |
Використання системи електронного навчання MOODLE для контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів ВНЗ
Использование системы электронного обучения MOODLE для контроля и оценки учебной деятельности студентов вузов Using еlectronic learning system MOODLE for control and evaluation of training activities of high schools students |
|
Creator |
Триус, Ю.В.
Стеценко, І.В. Герасименко, І.В. Франчук, В.М. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У методичному посібнику детально описана система електронного навчання ВНЗ на базі системи управління навчальним контентом MOODLE та особливості її використання для організації навчального процесу на різних формах навчання у ВНЗ. Запропоновано оригінальну структуру електронного навчального курсу, описано процес його створення за допомогою шаблонів і роботу з формування електронного журналу курсу з заданими властивостями. Розглянуто засоби створення тестових завдань і тестів у системі MOODLE, а також організацію автоматизованого контролю і оцінювання навчальних досягнень студентів у системі електронного навчання. Для фахівців у галузі інформаційних технологій в освіті, керівників навчальних підрозділів ВНЗ, викладачів і аспірантів, які займаються впровадженням ІКТ у навчальний процес. В методическом пособии подробно описана система электронного обучения вузов на базе системы управления учебным контентом MOODLE и особенности ее использования для организации учебного процесса на различных формах обучения в вузе. Предложена оригинальная структуру электронного учебного курса, описан процесс его создания с помощью шаблонов и работу по формированию электронного журнала курса с заданными свойствами. Рассмотрены средства создания тестовых заданий и тестов в системе MOODLE, а также организацию автоматизированного контроля и оценивания учебных достижений студентов в системе электронного обучения. Для специалистов в области информационных технологий в образовании, руководителей учебных подразделений вузов, преподавателей и аспирантов, занимающихся внедрением ИКТ в учебный процесс. The policy tool is described in detail the system of e-learning university-based learning content management system MOODLE and especially its use in the educational process at the various forms of training in high school. An original structure of the e-learning course, describes the process of creating and using templates work on the formation rate of the electronic journal with the desired properties. Considered a means of creating test questions and tests the system MOODLE, as well as the organization of the automated control and evaluation of academic achievements of students in e-learning. For experts in the field of information technology in education, heads of educational departments of universities, professors and graduate students involved in the introduction of ICT in the learning process. |
|
Publisher |
МакЛаут
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11139/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8.pdf
Триус, Ю.В., Стеценко, І.В., Герасименко, І.В. and Франчук, В.М. (orcid.org/0000-0002-9443-6520 <http://orcid.org/0000-0002-9443-6520>) (2010) Using еlectronic learning system MOODLE for control and evaluation of training activities of high schools students МакЛаут, м.Черкаси, Україна. |
|