Запис Детальніше

До проекту концепції профільного навчання у старшій школі (художньо-естетичний профіль)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11150/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11150
 
Title До проекту концепції профільного навчання у старшій школі (художньо-естетичний профіль)
К проекту концепции профильного обучения в старшей школе (художественно-эстетический профиль)
To the Project of the Conception of Profile Education at Senior School (artistic-aesthetical profile)
 
Creator Комаровська, О.А.
Миропольська, Н.Є.
Кузьменко, Г.В.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Стаття розкриває основні положення проекту нової редакції Концепції профільного навчання у старшій школі (художньо-естетичний профіль) — мету, напрями організації та зміст профільних предметів. Художньо-естетичний профіль розрахований на учнів, які за покликанням звертаються
до мистецтва, а також на учнів, яким мистецтво допоможе гармонізувати стосунки з навколишнім світом. Музичний профіль передбачає такі заняття, як «Спів», «Основи теорії музики», «Художня культура», «Музичний фольклор» та ін. Художній профіль містить «Рисунок», «Живопис», «Композицію»,
«Декоративно-прикладне мистецтво» тощо.
Статья раскрывает основные положения проекта новой редакции Концепции профильного обучения в старшей школе(художественно-эстетический профиль) — цель, направления организации и содержания профильных предметов. Художественно-эстетический профиль рассчитан на учащихся, которые по призванию обращаются к искусству, а также на учащихся, которым искусство поможет гармонизировать отношения с окружающим миром. Музыкальный профиль предусматривает занятия «Пение», «Основы теории музыки», «Художественная культура», «Музыкальный фольклор» и
др. Художественный профиль содержит «Рисунок», «Живопись», «Композицию», «Декоративно-прикладное искусство» и др.
The article is devoted to the main positions of the project of the Conception of Profile Education at the Senior School (artistic-aesthetical profile): aim, directions of the organization and content of profile subjects, and courses at discretion. Musical profile includes subjects such as «Singing», «The Foundations of the Theory of Music», «Artistic Culture», «Musical Folklore and History of Native Land». The artistic profile includes «Drawing», «Painting», «Composition», «Decorative art», «Artistic culture». Among the subjects at discretion the authors recommend such as:
musical direction — «Musical Instrument», «Musical information», «Theatre»; fine arts direction — «Sculpture», «The Bases of Design», «Multimedia Technologies in
Fine Arts», «Artistic Techniques».
 
Publisher ТОВ "Імекс-ЛТД"
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11150/1/Tmpvd_2013_17%281%29__56%20%281%29.pdf
- Комаровська, О.А., Миропольська, Н.Є. and Кузьменко, Г.В. (2013) To the Project of the Conception of Profile Education at Senior School (artistic-aesthetical profile) Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (17). pp. 491-499.