Запис Детальніше

Психосемантичне дослідження владно-підвладної взаємодії в політичній картині світу студентської молоді

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11151/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11151
 
Title Психосемантичне дослідження владно-підвладної взаємодії в політичній картині світу студентської молоді
Psycho-semantic research of power-dependent interaction in the political world outlook of university students
 
Creator Остапенко, Ірина Віталіївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Стаття присвячена аналізу результатів емпіричного дослідження уявлень про владно-підвладну взаємодію в політичній картині світу студентської молоді, що здійснювалось за допомогою психосемантичних методів та методики колажів. Описано факторну структуру уявлень молоді про взаємодію з владою. Встановлені тенденції свідчать про суперечливість уявлень респондентів про взаємодію з владою, що пов’язана з патерналізмом на тлі тотальної недовіри до існуючої влади, відсутності готовності до конструктивної взаємодії та низької готовності виконувати її рішення
The article presents analysis of empirical research of power-dependent interaction in the political world outlook of university students, which was carried out with psycho-semantic methods and collages. The factor model of youth power interaction representations is described. The identified tendencies indicate conflict in respondents’ representations of power interaction determined by paternalism with total distrust to present political power and low readiness to constructive interaction with it and realization of its resolutions.
 
Publisher КиМУ
 
Date 2015
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11151/1/Ostapenko_article_2015_Tat.pdf
Остапенко, Ірина Віталіївна (2015) Psycho-semantic research of power-dependent interaction in the political world outlook of university students Психологічні науки: проблеми і здобутки, 1 (7). pp. 191-204. ISSN 2076-8184