Запис Детальніше

Когнітивна теорія комп’ютерно орієнтованої системи навчання природничо-математичних дисциплін та взаємозв’язки вербальної і візуальної компонент

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11187/
978-617-7009-28-2
 
Title Когнітивна теорія комп’ютерно орієнтованої системи навчання природничо-математичних дисциплін та взаємозв’язки вербальної і візуальної компонент
Когнитивная теория компьютерно ориентированной системы обучения естественно-математических дисциплин и взаимосвязи вербального и визуального компонента
Cognitive theory of computer oriented system training natural and mathematical sciences and implementation verbal and pictorial layout
 
Creator Гриб'юк, О.О.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.7 Computer communication. Computer networks
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
5 Мathematics. natural sciences
 
Description Розглядаються концептуальні засади, принципи когнітивної теорії комп’ютерно орієнтованої системи навчання, мультимедійного навчання та розроблення на їх основі дидактичних матеріалів. Ґрунтовно аналізуються теорії подвійного кодування і трикомпонентна модель робочої пам’яті, змішана мультимодальна теорія, теорія когнітивного навантаження. Досліджуються основи когнітивної теорії мультимедійного навчання CTML, анімаційна теорія, когнітивно-емоційна теорія мультимедійного навчання. Обговорюються особливості педагогічного проектування комп’ютерно орієнтованої системи навчання, веб-представлення текстів та візуальні компоненти навчальних курсів.
Рассматриваются концептуальные основы, принципы когнитивной теории компьютерно ориентированной системы обучения, мультимедийного обучения и разработки на их основе дидактических материалов. Анализируются теории двойного кодирования и трехкомпонентная модель рабочей памяти, смешанная мультимодальная теория, теория когнитивного нагрузки. Рассматриваются основы когнитивной теории мультимедийного обучения CTML, анимационная теория, когнитивно-эмоциональная теория мультимедийного обучения. Обсуждаются особенности педагогического проектирования компьютерно ориентированной системы обучения, веб-представления текстов и визуальные компоненты учебных курсов.
The main conceptual basis of principles of cognitive theory of computer based system for learning, training and development of the media on the basis of didactic materials. Analyzes the theory of dual encoding and three-component model of working memory, mixed multimodal theory, the theory of cognitive load. Covers the basics of cognitive theory of multimedia learning CTML, animation theory, cognitive-emotional theory of multimedia learning. The peculiarities of teaching computer design oriented training system, web presentation texts and visual components of training courses.
 
Publisher Гнозис
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11187/1/olena-hrybiuk-konferen-kiev-2015%2B.pdf
Гриб'юк, О.О. (2015) Cognitive theory of computer oriented system training natural and mathematical sciences and implementation verbal and pictorial layout Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, 36 (64). pp. 158-175. ISSN 2308-5126