Евристичні задачі з використанням системи динамічної математики GeoGebra в контексті STEM-освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11189/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11189 |
|
Title |
Евристичні задачі з використанням системи динамічної математики GeoGebra в контексті STEM-освіти
Heuristic problems by using the system of dynamic mathematics GeoGebra in the STEM-education |
|
Creator |
Гриб'юк, О.О.
Юнчик, В.Л. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction 51 Mathematics |
|
Description |
У дослідженні продемонстровано ефективність використання системи GeoGebra в процесі розв’язування математичних задач з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, а також основні функції системи динамічної математики GeoGebra. Особлива увага приділяється можливостям формування дослідницької компетентності учнів в процесі розв’язування евристичних та прикладних задач. Акценти розставлено на можливостях формування в учнів специфічного стилю мислення, що разом з вербально комунікативним мисленням складають основу інтелектуального розвитку учня. У дослідженні здійснено класифікацію математичних задач за різними ознаками. Показано досягнення педагогічних і дидактичних цілей в процесі розв’язування математичних задач. У дослідженні наведено ряд прикладів, використання яких сприяють підвищенню ефективності щодо розв’язування евристичних задач та вирішенню відповідних прикладних життєвих проблем. Показано важливість в шкільному курсі математики прикладного спрямування. Наведено основні підходи в процесі реалізації методу проектів та аспекти проектної діяльності. Показано доцільність проектної діяльності в процесі навчання учнів шкільному курсу математики. Розглядається типологія навчальних дослідницьких проектів, що залежить від цілей і завдань навчання та задається кількома параметрами класифікаторами. У дослідженні ґрунтовно описано модель навчального курсу «Математичні основи інформатики». Наведено приклади комп’ютерних моделей, створених з використанням системи GeoGebra. У статті увага акцентується на ефективність STEM-освіти. Показано вплив STEM на розвиток основних навичок учнів. Продемонстровано ефективність розв’язування евристичних задач з використанням системи динамічної математики GeoGebra в контексті STEM-освіти Efficiency of use of GeoGebra in the process of solving mathematical problems to enhance teaching and learning of pupils, and basic functions of dynamic mathematics GeoGebra is demonstrated in the article. Particular attention is paid to the possibility of forming research competence of students in the process of solving heuristics and applications. The emphasis are placed on the potential development of students' specific style of thinking that along with verbal communicative thinking form the basis of the intellectual development of the student. The classification of mathematical problems on different grounds is realized. Achieving pedagogical and didactic purposes in the process of solving mathematical problems is demonstrated. Several examples of the use of which enhance effectiveness in solving problems and heuristic solution corresponding applied life problems are presented in article. The importance of a school course of mathematics applied areas is shown. The basic approach in the implementation of the method aspects of projects and project activities is given. The expediency of the project activity in learning the mathematics school students is shown. The typology of educational research projects, depending on the goals and objectives of training and is set several parameters classifiers is considered. The study thoroughly describes the model course "Mathematical foundations of computer science." Examples of computer models created with the use of GeoGebra are demonstrated. The article focuses on the effectiveness of STEM-education. The influence of STEM at developing basic skills students is shown. The efficiency of heuristic solving problems by using GeoGebra Dynamic mathematics in the context of STEM-education is demonstrated |
|
Publisher |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11189/1/tezy-vinnytsja-2015.pdf
Гриб'юк, О.О. and Юнчик, В.Л. (2015) Heuristic problems by using the system of dynamic mathematics GeoGebra in the STEM-education In: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: зб.наук. праць за матеріалами Міжнар. наук-практ. конф., 26-27 листопада 2015 р Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, м.Вінниця, Україна, pp. 148-152. |
|