Формування акмелінгвістичної майстерності вчителя-словесника в системі неперервної педагогічної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11201/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11201 |
|
Title |
Формування акмелінгвістичної майстерності вчителя-словесника в системі неперервної педагогічної освіти
Formation of linguistic skills acme-language and literature teacher in system of continuous pedagogical education |
|
Creator |
Сидоренко, В.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
У науковій розвідці розглянуто формування національно-мовної особистості, носія елітарної мовленнєвої культури як пріоритетний напрям професійної підготовки освітянських кадрів в системі неперервної педагогічної освіти. Проаналізовано новітні тенденції й виклики до акмелінгвістичної підготовки вчителя української мови і літератури. Визначено складники акмелінгвістичної майстерності вчителя-словесника. Схарактеризовано комунікативні атрибути майстерного, досконалого, взірцевого мовлення педагога. Висвітлено шляхи формування і вдосконалення акмелінгвістичної майстерності вчителя-словесника в умовах оновленої освітньої парадигми.
The scientific exploration deals with the formation of national identity and language, speech culture media elite as a priority training educational personnel in the system of continuous pedagogical education. Analyzes the latest trends and challenges for teacher training akmelinhvistychnoyi Ukrainian language and literature. Detected components akmelinhvistychnoyi skills teacher-language and literature. Author determined skillful communicative attributes, perfect, exemplary speech teacher. Deals with ways of creating and improving skills akmelinhvistychnoyi teacher-language and literature in terms of updated educational paradigm. В научной статье рассмотрено формирование национально-языковой личности, носителя элитарной речевой культуры как приоритетное направление профессиональной подготовки образовательных кадров в системе непрерывного педагогического образования. Проанализированы новейшие тенденции и вызовы в акмелингвистической подготовки учителя украинского языка и литературы. Определены составляющие акмелингвистического мастерства учителя-словесника. Охарактеризованы коммуникативные атрибуты искусной, совершенной, образцовой речи педагога. Освещены пути формирования и совершенствования акмелингвистического мастерства учителя-словесника в условиях обновлённой образовательной парадигмы. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПНУкраїни
|
|
Date |
2015-10-17
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11201/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Сидоренко, В.В. (2015) Formation of linguistic skills acme-language and literature teacher in system of continuous pedagogical education Українська мова і література в школі, 4. pp. 39-48. |
|