Запис Детальніше

Феноменологія педагогічної майстерності вчителя-словесника в умовах трансформаційних освітніх процесів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11203/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11203
 
Title Феноменологія педагогічної майстерності вчителя-словесника в умовах трансформаційних освітніх процесів
Phenomenology pedagogical skills of teachers-language and literature in terms of transformation of educational processes
 
Creator Сидоренко, В.В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description У монографії експліковано сутність педагогічної майстерності як соціально-педагогічного, науково-теоретичного, науково-методичного, акмеологічного феномену в їх діалектичній єдності. Простежено категорійно-методологічне співвідношення наукової категорії педагогічної майстерності з педагогічними поняттями, парадигмальний контекст яких окреслює напрями неперервного професійно-особистісного зростання педагога, його професійно-педагогічної дії нової якості. Зроблено багатовимірний аналіз структурно-змістових параметрів педагогічної майстерності як інтегративної системи. Розроблено критерії сформованості педагогічної майстерності педагога в системі післядипломної освіти.
The book explicate the essence of pedagogical skills as a socio-educational, scientific, theoretical, scientific methods, acmeological phenomenon in their dialectical unity. Traces of Categories and methodological value of scientific categories pedagogical skills of teaching concepts, context paradigm which outlines areas of continuous professional and personal growth teacher, his vocational teacher of the new money. Made multivariate analysis of structural and semantic parameters of pedagogical skills as integrative system. Criteria forming pedagogical skills of teachers in the system of postgraduate education.
 
Publisher НПУ імені М.П. Драгоманова
 
Date 2015-10
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11203/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%20%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Сидоренко, В.В. (2015) Phenomenology pedagogical skills of teachers-language and literature in terms of transformation of educational processes Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів: здобутки, пошуки, перспективи: монографія. pp. 156-199.